onko liian aikaista ostaa turvakaukalo ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Loka

Vieras
viidestoista viikko vasta menossa mutta nyt ois mahdolllisuus ostaa vaavalle turvakaukalo ( ei astua kaupungissa eli kauppaa ei ole ihan tässä lähellä ) mutta onko se liian aikaista tehdä jo nyT ?

No meillä tuli kaukalo kotiin joskus rv 12 kieppeillä kun ystävältä ostettiin (taatusti kolaroimaton n. vuoden vanha) ja hänen piti saada se isomman istuimen alta pois. Eli ei kai siihen ole kirjoitettua sääntöä milloin voi hankkia :) ja ONNEA :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Loka:
Aattelin et onkohan kukaan näin aikasin ostanu mitään ?

Minä olen ostanut. Osta vaan jos siltä tuntuu ja jos kerta on hyvä mahdollisuus nyt hankkia jotain vauvalle. täytyyhän ne kuitenkin jossakin vaiheessa ostaa niin miksi ei nyt jo.

minä ostin vaunut rv15 :D
onhan vielä suht aikaista,mutta ei sitä ole mihinkään kirjoitettu koska voi alkaa hankintoja tekemään. parempi ettei kaikkea jätäkään sinne viimetippaan. meillä sis oli vaunut,mutta ei vielä pinnistä ennen kun vauva halusi maailmaan!

Minä hätähousu ostin mm sisarusrattaat jo ennen kuin kuultiin sydänäänetkään :D
Eipä se suru siitä pienenisi omassa tapauksessani, jos jotakin kävisi, oli sitä tavaraa tahi ei... Ja hyvin onneksi kaikki meni ja rattaat on viimein oikein käytössäkin =)

miksei vois? jos uutena ostatte niin pitäkää ne laput kaukalossa kiinni siihen asti kun käyttäjä on maailmassa :) JOS jotain tapahtuu niin eipä tarvi ainakaan sitä harmitella että tuli tuo kaukalokin ostettua ja nyt siitä ei saa rahoja takaisin.

Miten on odotus sujunut, onko ollu pahoinvointia jne? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
miksei vois? jos uutena ostatte niin pitäkää ne laput kaukalossa kiinni siihen asti kun käyttäjä on maailmassa :) JOS jotain tapahtuu niin eipä tarvi ainakaan sitä harmitella että tuli tuo kaukalokin ostettua ja nyt siitä ei saa rahoja takaisin.

Miten on odotus sujunut, onko ollu pahoinvointia jne? :)

Uutena täytyy ostaa, esikoisella oli lainassa tuttavalta =) Vaunut on esikoisen jäljiltä sekä pinnasänky jne.
Täytyy kattoa jos vaik tulee ostettua, =) Oon kyllä aika onnellinen tällä hetkellä, siks kai jo vähä höpsähdin tuohon istuin ajatukseenki :ashamed:
Pahoinvointi oli tuplasti rankempaa ku esikoisesta, mut se on onneks jääny jo pois. Nyt kiusaa vatsakivut ja älytön väsymys minkä takia oon 4 n viikon sairaslomalla :/ On vissii tuosta sektiosta jääny sen verran kiinnikkeitä että ku esim. nostelee lapsia ni tekee välillä tosi kipeää. :x

Ei ostettu vielä, käytiin vaan katselemassa =) Vahvasti ollaan tuohon Gragon Logico S kaukaloon päätymässä kun siinä on viisipistevyöt, sen saa siihen jalustaan kiinni JA se sopii sit noihin jo valmiiks löytyviin matkarattaisiin kiinni =)
Mobilen tahtoisin myös mut en tiedä raaskinko sen hommata. Ja sit haluisin pinnasängyn sivulle sen verhon mut en tiedä raaskinko siihenkään sijoittaa :ashamed:

Vaunut, pinnasänky, matkarattaat, hoitopöytä... ne ainakin löytyy jo valmiiks =)

Missä vaiheessa ootte muuten tehny näitä suurempia hankintoja ? Sänky, vaunut, kaukalo jne jne.

Yhteistyössä