Onko lihavuudesta saarnaajilla kaikki ihan kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkuper.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alkuper.

Vieras
Ei voi olla hyvä olo itsensä kanssa tai elämässään, jos jaksaa haukkua niitä joilla BMI on vähän ylipainoinen, tai jopa niitä jotka painavat NORMAALISTI.

Missä mättää, hoi sinä jonka mielestä kaikkien pitää painaa sen verran että on timmi kuin mikä? MIKSI?

No miksi lihava haluaa olla lihava? Eikö olisi kiva näyttää paremmalle ja tuntea olonsa terveemmäksi?

Noita minä mietin kun näen lihavan. En oleta, että kaikílla pitäisi olla timmi kroppa vaan "normaali suhteessa omaan pituuteen".

En mä "hauku" niitä jotka on ylipainoisia, mutta onhan se terveysriski. Vaikka tällä palstalla kaikki ylipainoiset jaksavatkin painottaa sitä, miten erinomaisessa kunnossa ovat, niin keskimäärin mitä lihavampi, sen sairaampi.

Miksi kukaan haluaa niin kovasti saarnata toisten ulkonäöstä KUN se ulkonäkö on ihan NORMAALI?

Oletteko te jotenkin vajaita kun ette osaa vastata kysymykseen?

Painan sen verran, että painoa on normaalisti. Mitä se tähän liittyy?

Kummastuttaa ja naurattaa eräiden pakkomielteet toisten painon suhteen. Ei voi olla tyytyväinen itseensä jos ei ole tyytyväinen siihen että toinen ei ole edes lihava :D

Painan sen verran, että painoa on normaalisti. Mitä se tähän liittyy?

Kummastuttaa ja naurattaa eräiden pakkomielteet toisten painon suhteen. Ei voi olla tyytyväinen itseensä jos ei ole tyytyväinen siihen että toinen ei ole edes lihava :D

Mua taas kummastuttaa miksi kukaan välittäisi muiden "saarnaamisesta", oli aihe mikä hyvänsä. Jotenkin tän täytyy kalahtaa sun omaan nilkkaan, kun kerta viitsit oikein aloituksenkin siitä tehdä.

BTW, reilusti enemmän tällä palstalla näkee noita "auttakaa mua laihtumaan"-ketjuja kuin mitään saarnaamista.

Yhteistyössä