Onko levitointi mahdollista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KoleaQ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KoleaQ

Aktiivinen jäsen
13.04.2008
2 781
0
36
Otsikossahan se kysymykseni tulikin eli voiko ihminen nostaa itsensä ilmaan / voivatko muut ihmiset nostaa ihmisen ilmaan koskematta tähän vai onko kyseessä silmänkääntötemppu?

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
olisi mielenkiintoista tietää :attn:

Niin olisikin ja jos vastaus on kyllä, pitää minun miettiä omia vakaumuksiani uudelleen.

mitä tarkoitat? millainen sinun vakaumuksesi on? :)

Olen siis ateisti, enkä usko mihinkään yliluonnolliseen (esim. ilmassa leijumiseen) ellen omin silmin näe.

Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:
Pitää kyllä ensin perustella se, että miten ihmiskeho ilman apuvälineitä pystyy kumoamaan painovoiman. Mulla on kuitenkin melko maallinen mieli, joten sen takia vaikea asiaan on uskoa.

Sama täällä... mutta serkkuni, jota pidän erittäin maallisena ja selväjärkisenä kertoi omin silmin nähneensä ja kokeneensa toisen ihmisen ilmaan nostamisen ilman koskettamista. Hmmm... outoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:
Pitää kyllä ensin perustella se, että miten ihmiskeho ilman apuvälineitä pystyy kumoamaan painovoiman. Mulla on kuitenkin melko maallinen mieli, joten sen takia vaikea asiaan on uskoa.

Sama täällä... mutta serkkuni, jota pidän erittäin maallisena ja selväjärkisenä kertoi omin silmin nähneensä ja kokeneensa toisen ihmisen ilmaan nostamisen ilman koskettamista. Hmmm... outoa.

Onko hän kuinka skeptinen asioiden suhteen? Vai helposti huijattavissa. Ja mitä useampi on seuraamassa sen helpompi yhtä on huijata.

Äsken kun aloin tätä levitaatiota miettimään ja sitä, millä tavalla sitä voisi huijata niin ensimmäinen ajatus oli tarpeeksi suuri magneetti ja vaikka vaatteiden alle piiloon rautaa. Sillä saisi kai aikaan näyttävän efektin (jos edes on mahdollista tämän toimivuus, en osaa käytännön ongemia kuvitella)

No mutta onhan se ihan fysiikan lakien vastaista... Ja taikurithan tekee tuommoista temppua myös, nostaa itsensä kaikkien edessä puol metriä ilmaan. En tajua miten, mutta tuskin meditoimalla. Ja luulen, että asiaa tutkittaisiin aika lailla, jos joku osaisi levitoida ihan oikeasti.

olisi mielenkiintoista tietää :attn:

Niin olisikin ja jos vastaus on kyllä, pitää minun miettiä omia vakaumuksiani uudelleen.

mitä tarkoitat? millainen sinun vakaumuksesi on? :)

Olen siis ateisti, enkä usko mihinkään yliluonnolliseen (esim. ilmassa leijumiseen) ellen omin silmin näe.

OK.

Minä olen ateisti tai agnostikko ja olen kokenut paljon yliluonnollista, ihmejuttuja että osaa oikein toimia, jopa vaaran välttämistä.
Siksi en oikein tiedäkään mitä uskoa kun outoja tapahtuu, ihan kun joku minua ohjailisi. Jumalako haluaisi minua suojella? Miksi ei sitten kaikkia?
Siksikö kun päivät ovat luetut ennen syntymää?

On mahdollista.
Se on vaan näitä niin henkisiä asioita ettei sitä taho ymmärtää.
Eihän sitä montaakaan asiaa usko, ellei itse näe tai koe. Ei se silti ole sen kummallisempaa kuin vaikka sähkö, se vaan ei ole todellakaan jokapäiväinen asia ja jokaisen ulottuvissa.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
Minä olen ateisti tai agnostikko ja olen kokenut paljon yliluonnollista, ihmejuttuja että osaa oikein toimia, jopa vaaran välttämistä.
Siksi en oikein tiedäkään mitä uskoa kun outoja tapahtuu, ihan kun joku minua ohjailisi. Jumalako haluaisi minua suojella? Miksi ei sitten kaikkia?

Just siks, kun tietyt asiat on ennalta määrätty. Ite voidaan myöski omiin asioihi vaikuttaa, positiivisesti tai negatiivisesti.
Ei täälä ketään jätetä toisten varjoon, kaikki on yhtä tärkeitä ja rakkaita Jumalalle ja koko universumille.

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:

Just siks, kun tietyt asiat on ennalta määrätty. Ite voidaan myöski omiin asioihi vaikuttaa, positiivisesti tai negatiivisesti.
Ei täälä ketään jätetä toisten varjoon, kaikki on yhtä tärkeitä ja rakkaita Jumalalle ja koko universumille.

Toivoisin itsekin voivani uskoa näin.

takkatulesta leviävää lämpöä ei omin silmin näe. Jos asetat lisää ehtoja voin kysyä näetkö omin silmin esimerkiksi sen tunteen kannattaako joku ratkaisu tehdä vai ei ja mitä sitten tapahtuu. Lisäksi, ateismi liittyy uskonnollisuuteen, yliluonnolliset ilmiöt eivät aina välttämättä kuten esim. ufot ja ihmisen paranormaalit kyvyt.

Yhteistyössä