Onko leski myös yh?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tollo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No onhan hänkin yh mutta koska kaikki aina ( täälläkin ) haukkuu yht lyttyyn, niin siksi varmaan mielummin käyttää pelkkää leski nimitystä. Ettei luulla että on kovin kevyin perustein eronnut.
 

Yhteistyössä