Onko Lassie-merkki todellakin näin huono?! :(

  • Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti
pöppönen
Soita suoraan tehtaalle.Mulla vastaavia ongelmia ollut Reiman kanssa.Ei muuta kun soitto vaihteeseen..sieltä ohjaa eteenpäin.Ja ovat mielissään palautteesta ja erittäin ystävällisiä..ainakin Reimalla.
Eivät ne halua asiakkaita menettää virheellisen vaatteen takia.
Luuri käteen vaan!
 
Laitoin jo äsken viestiä,mutta unohdin kirjautua enkä tiedä tuliko viesti läpi siis.
Mulla ollut ongelmia Reiman vaatteiden kanssa.Soitin suoraan tehtaan vaihteeseen josta ohjattiin eteenpäin.Olivat tyytyväisiä palautteesta ja pyysi lähettää vaattet heille takaisin.Uusia tuli tilalle ja vielä ylimääräistä mukana.Ei ne halua menettää asiakkaita virheellisten vaatteiden takia.Ja en minä ainakaan halua lapsilleni huonoja/ei kestäviä vaatteita.
Ystävällisellä asenteella tehty soitto auttaa varmasti. =)
 
vieras
Mä ostin tytölle viime keväänä helvetin kalliin Remun kaksi osaisen puvun ja heti ensimmäisen käyttöpäivän jälkeen takista lähti sisäsauma purkautumaan ja housunpolveen läpiasti reikä, kun kaatui pihalla.
Tyttö jo koululainen eikä enää rymyä, vaan vahingossa oli kaatunut pihalla ja heti kamala reikä.

Tein reklamaation tehtaalle, eikä edes pahoitteluja tullut. Tiedänpä mihin merkkiin en enää rahojani laita.
 
Meillä on ollut yksi Lassien välikausihaalari, Supratech taisi olla, ja kesti kyllä 3-vuotiaan tytön kovassa käytössä tosi hyvin. Juuri myin sen pois, eikä siinä ollut naarmuakaan.
Tytöllä oli Lassie Supratech-talvihaalari yksivuotistalvenaan, ja sekin oli koko talven käytön jälkeen kuin uusi. Tosin se ei joutunut kamalan koville, kun tyttö ulkoili lähinnä vaan vauvapulkassa ja rattaissa tuolloin.
Pojalla on Lassien Suprafill joka käy sekä välikausi- että talvihaalarina, vuori on irroitettava. Se on täysin ehjä, vaikka on ollut ennen meille tuloaan kummitädin pojalla.
Eli meidän kokemusten mukaan Lassie on kyllä kestävää laatua. Mutta onhan niissäkin eroja. Esimerkiksi se Mammuttimarkkinoiden toppahaalari tuntui kovin heiveröiseltä verrattuna noihin kahteen Supratechiin mitä meillä on ollut, joten sen jätin ostamatta, vaikka sitä ensin pojalle kakkos(tai oikeastaan nelos)haalariksi ajattelinkin.
Ei meillä oo kyllä ne Reimatecitkään menneet puhki polvista tai pepuista :p , jos ei Lassietkaan.
 
vieras
Meillä on aina ollut lassie-merkkiset talvivaatteet ja välikausivaatteet lapsilla. Ja hyvin on kestäneet. Viime syksynä sauma ratkes pojalla haalarista. Laitoin lassielle palautetta. pyysivät lähettää haalari niille. Ne korjas sen ja hyvin kesti sen jälkeen. Ostin tänä vuonnakin lassiet. Talveksi ostan varmaan myös taas lassiet. Kannattaa laittaa palautetta...
 

Yhteistyössä