Osalla lapsista on, löytyy ainakin lonkero ja jätski/siivoustuotteita. Ja kahdella "omat" nettisivut (etunimi.fi), en ollut tuota toista ennen tiennytkään. Toiset nimet harvinaisempia, ei ainakaan heti tule mieleen mitään tuotemerkkiä.
Ei lennä Suomessa, mutta ulkomailla on bongannut monta kertaablue1?
Ryan?Ei lennä Suomessa, mutta ulkomailla on bongannut monta kertaa
Salla?Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;23861104:ei mikään noista =)
Ryan Air lentää Suomessakin ja kyseessä on tytön nimi, ei pojanRyan?
No sori, eka mikä tuli mieleenRyan Air lentää Suomessakin ja kyseessä on tytön nimi, ei pojan
Jeps, Eva löytyy meidän perheestä :-DEiku hei, onks se Eva?
*muoks* Ei taas oikein onnistu tää mun palstailu
Sehän lentää Aasiassa ainaki, mun mielestä meinaan kaveri lensi sillä Osakasta Tokioon tai toiste päinJeps, Eva löytyy meidän perheestä :-D
Voin helpottaa sen verran että kyseessä englantilainen laulaja.... menikö liian helpoksi....Meidän lapsen nimi on erään ulkomaisen tv-kilpailun voittajan nimi. Samannimisiä terveyssiteitä myydään myös espanjassa sekä sen lähimaastossa ja tän sain tietää vahingossa kun oltiin lomalla viime syksynä ja näin kaupan hyllyllä... Voin sanoo että nauratti Myöskin aika harvinainen nimi. Suomessa en ole tavannut ainoatakaan... vaikka onhan niitä varmaan.
Arvaako kukaan?
Taitaa olla Thaimaasta tosiaan, me lennettiin Shanghaista Honkkariin tuolla yhtiöllä. Hyvä palvelu ja halvat hinnat.Sehän lentää Aasiassa ainaki, mun mielestä meinaan kaveri lensi sillä Osakasta Tokioon tai toiste päin