V
"Vieras"
Vieras
Mä taas luulen, että kyllä moni kykenee kriittisyyteen oman lapsensa ulkonäöstä. Usein esim. huomaa, että äiskä laittaa lapsestaan juuri ne tietyt kuvat facebookiin, jossa lapsi näyttää erityisen nätiltä vaikkei olisikaan oikeastaan totuutta vastaava kuva. Just niinkuin monet laittavat itsestäänkin. Kauneus kun ei kuitenkaan ole pelkästään katsojan silmässä, vaan ihan yleismaallinenkin juttu.
Mun lasta sanotaan lähes päivittäin kauniiksi, mutta luulen että se johtuu siitä, että hänellä on vaalea tukka ja tummanruskeat suuret silmät. Onhan tuo nätti, en sitä sano, mutta ei mikään tavallisuudesta poikkeava erityisen kaunis ihminen. Siis vaikka tietty mulle on kokonaisuudessaan maailman ihanin pakkaus!
Mun lasta sanotaan lähes päivittäin kauniiksi, mutta luulen että se johtuu siitä, että hänellä on vaalea tukka ja tummanruskeat suuret silmät. Onhan tuo nätti, en sitä sano, mutta ei mikään tavallisuudesta poikkeava erityisen kaunis ihminen. Siis vaikka tietty mulle on kokonaisuudessaan maailman ihanin pakkaus!