[QUOTE="vieras";27906776]Hyvään vanhemmuuteen kuuluu myös lapsesta taloudellinen huolehtiminen ja kyllä lapset vaan on kiitollisia, kun ei tarvitse kyhjätä vuokrakaksiossa vaan saa nauttia omasta talosta ja isosta pihasta, missä on tilaa temmeltää. Eli peesaan sua ihan täysillä.
Meillä vielä sattuu olemaan ihana pieni pk, jossa lapsi viihtyy todella hyvin. Tullaan toinenkin lapsi laittamaan samaan pk:hon, kun on 1,5v. Eipähän tarvi taloja ja autoja myydä

[/QUOTE]
Mä luin joskus keskustelua, missä pohdittiin kuinka moneen lapseen on varaa. Monet siä sit toitotti että kyllä pienilläkin tuloilla voi hankkia monta lasta ja että ei lapset paljoa tarvitse. Mä sit sanoin, että haluan tarjota lapselleni mahdollisuuden harrastaa mitä hän haluaa, lähteä kielimatkalle ja muutenkin matkustella (reissaamme pari kertaa vuodessa) jne. Kuulemma pilaan lapseni koska eihän lapselle saa antaa kaikkea, esim kielikurssi on ihan turhaa.
Mä oon sitä mieltä, että kerran tässä vaan eletään ja mä ainakin haluan elää sen mukaan
Niin ja ap, kyllä mäkin olisin sen 5kk pidempään kotona jos se kerta mahdollista on

Jos kuitenkin vetää talouden liian tiukalle, niin sit vaan lapsi hoitoon. Älä siitä huonoa omaatuntoa tunne!