Onko laminaatti aina näin kylmä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Istun juuri nyt tuttavani keittiön pöydän ääressä ja varpaat jäätyy! Onko laminaatti aina näin kylmä? Täällä on 22 astetta lämmintä ja mulla normaalit sisävaatteet ja paljaat jalat... ens kerralla pitää vissiin ottaa sukat mukaan...

Meillä on muuten sisällä tosi viileää mutta ei toi laminaatti mitenkään erityisen kylmältä oo tuntunut. Semmonen normaali. Tosin riippuuhan se pitkälti siitäkin mihin on tottunut, ja mä pidän talvisin joka tapauksessa villasukkia.

Juu, laminaatti on tosi kylmä, jos ei ole lattialämmitystä, äänet myös kuuluu tosi hyvin siitä, kun on niin kova. Meillä oli edellisessä talossa, enkä tykännyt, vaikka oli lattiassa lämpökin... Tästä syystä ei meille laminaattia tule mihinkään, vaan puulattiat, vaikka on eläimiä ja lapsia.

Kuulemma on. Taloesittelyssä esittelijä kertoi että lattia on parkettia, säästää lämmityskustannuksissa kun puu on lämmin materiaali ja lämpiää paremmin kuin laminaatti.

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Jep, onhan se viileä... mikä on suuri helpotus tällaisessa kuumaverisessä perheessä :)

Meillä toinen puoli perheestä kuumaveristä hikoilijasakkia, toinen puoli kylmäveristä palelijaporukkaa. Dilemma.

Alkuperäinen kirjoittaja Nana:
Jep, onhan se viileä... mikä on suuri helpotus tällaisessa kuumaverisessä perheessä :)

Meillä toinen puoli perheestä kuumaveristä hikoilijasakkia, toinen puoli kylmäveristä palelijaporukkaa. Dilemma.

Onks kuumaveriset paljain jaloin?

Alkuperäinen kirjoittaja Tii:

Onks kuumaveriset paljain jaloin?

Niin varmaan ja hiki haisoo! :D

Riisua ei voi loputtomasti, kun iho tulee vastaan. Palelijoille villasukat jalkaan ja vaatteet päälle :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Istun juuri nyt tuttavani keittiön pöydän ääressä ja varpaat jäätyy! Onko laminaatti aina näin kylmä? Täällä on 22 astetta lämmintä ja mulla normaalit sisävaatteet ja paljaat jalat... ens kerralla pitää vissiin ottaa sukat mukaan...

Pyydä sukat lainaan :-)

en mä voi, kun kieltäydyin niistä heti tullessani. Katu-uskottavuus kärsisi liikaa. Mut helpotti äsken, kun siirryttiin olohuoneeseen ja sain varpaat sohvalle :-) Mut laminaattia meille ei tule ikinä. Se on varma se.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Miten sä voit olla kylässä ilman sukkia? Et käytä sukkia kengissä ollenkaan??

Voin sanoa kokemuksesta, että laminaateissa on eroja. Meillä on makkareissa halppislaminaatti ja olohuoneessa on kallista puupintaista laminaattia ja makkarit tuntuu kylmemmiltä ja kovemmilta. Mutta senkin voin sanoa, että kivilaatta on KAIKKEIN kylmin ja kovin.

Onneks on lattialämmitys joka huoneessa :D

Yhteistyössä