hei kruttiNo jos mää ampuseisin muutaman suden niin miten se olis sulta pois?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
hei kruttiNo jos mää ampuseisin muutaman suden niin miten se olis sulta pois?
hei kruttikoska jos tapat suden viet multa palan pois sydämmestä, eli siis saisit aukon mun sydämmeen ja olisin surullinen. Ja se susi ei oo tehnyt mitään pahaa. mut jos mä pummaisin sulta 20e ni sun sydän ei välittäisi huomaatko eron?
niin mut aiheuttaisit vaan pahaa oloa maailmaan. oletko niin julma? kyl sä välitätno ensinnäkään en luottais sulle 20€ seteliä lainaksi jos toiseksi mua ei liikuttais vähääkään jos sun sydämmeen leikkaantuis suden kokoinen aukko
niin mut aiheuttaisit vaan pahaa oloa maailmaan. oletko niin julma? kyl sä välität![]()
nääh mun olotila on se ainoo oikeamonien mielestä aihieuttasin hyvää oloa, se on vaan näkökulmakysymys
se mikä sulla on ei välttis ole se oikea
nääh mun olotila on se ainoo oikeasusi ei oo tappanut ihmistä sataan vuoteen joten ei harmia.
ei ole tarvii syötävää kaikki. ja yleensä kyllä sudet syö luonnon eläimiä. et satoi muka söis kun suomessa on parisataa sutta ehkä muutamia kymmeniä tarhattui syö vuodessasuet tappaa satoja poroja, lampaita ja nautoja vuosittain
eli on harmia
Keräytä jos noin vaivaa750 euroa jo kasasss