Onko kuvan nainen mielestänne seksikäs?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse en ammattiurheilija, kuten hän. Silti huomattavasti muodokkaampi takaosasto ja lihasmassa jaloissakin. Tuo on tosi huono otos hänestä. Näin paljon parempia kuvia daamista muualla.

Minusta Ap voisi hyvin olla skitsofr.spektrissä oleva ilkeä mies, joku traumainen naisvihaaja, vaikka ei sitä itse selvästikään tiedosta. Sellainen koulukiusaaja psykososiopäätti viba tästä turhuuden markkinasta nyt minulle tuli. Ei tervehenkinen naista arvostava m poustaa karjamarkkinahengessä minkään rodun naisten rasioita kysellen sädistinä että heitäpä arvosana + tyhjennäkkö kassis tuohon tai tuohon..

Minusta Ap voisi hyvin olla skitsofr.spektrissä oleva ilkeä mies, joku traumainen naisvihaaja, vaikka ei sitä itse selvästikään tiedosta. Sellainen koulukiusaaja psykososiopäätti viba tästä turhuuden markkinasta nyt minulle tuli. Ei tervehenkinen naista arvostava m poustaa karjamarkkinahengessä minkään rodun naisten rasioita kysellen sädistinä että heitäpä arvosana + tyhjennäkkö kassis tuohon tai tuohon..
👍Laita myös palautetta palstan valvojalle. Yksi ketjun tolloista nimitteli minua rämemajavaksi Lupiini-ketjussa.
Perhepalsta, joka luetaan vauvasta vaariin.

Laita myös palautetta palstan valvojalle. Yksi ketjun tolloista nimitteli minua rämemajavaksi Lupiini-ketjussa.
Perhepalsta, joka luetaan vauvasta vaariin.
En sitä tee.

Ei tämä niin vakavaa
sentään..

Mutta tosiaan - tästä julkaisusta jotenkin puskee tietty pimeä vaib. Ei sellainen kauneuden arvostus, vaan ilmiselvä tarve vähätellä ja halventaa.

Naisviha. Patoutuma exästä tai omasta äidistä. Who knows? Tai geneerinen nainen versus mies kilpailuasetelma. Jotain siellä haavoittuneessa hauraassa suomimiehen psyykessä kytee.

🙌

En sitä tee.

Ei tämä niin vakavaa
sentään..

Mutta tosiaan - tästä julkaisusta jotenkin puskee tietty pimeä vaib. Ei sellainen kauneuden arvostus, vaan ilmiselvä tarve vähätellä ja halventaa.

Naisviha. Patoutuma exästä tai omasta äidistä. Who knows? Tai geneerinen nainen versus mies kilpailuasetelma. Jotain siellä haavoittuneessa hauraassa suomimiehen psyykessä kytee.
Palautetta valvojalle kannattaa lähettää senkin takia, ettei rumat viestit säily arkistossa ikuisuuksia. Moni kirjoittaa humalassa, eikä ole täydessä ymmärryksessä kirjoitushetkellä.
Eihän ketään jätetä tien varteen tajuttomana makaamaan.
Ylen Pyöreä pöytä-keskusteluohjelmassa puhutaan provider-ilmiöstä. Hilkka Olkinuora ottaa pöydässä asiaan vahvasti kantaa.
Maailmassa on naisia, jotka elävät tyhjäntoimituksella. Moni mies elää luulossa, että tällä palstalla osa naiskirjoittajista ajattelee asioista samalla tavalla. On minullekin sukulaismies aikoinaan tokaissut muka vitsinä, että istun pankin päällä, eikä järvi soutamalla kulu.
Suomi on junttimaa, ja karsea kielenkäyttö elää sitkeästi kansan suussa. Sain siitä taas maistiaisen paikallisjunassa. Mies piti meteliä lähes koko matkan.
Palstan juttujen perusteella pahimmat junttikirjoittavat asuvat itärajan tuntumassa ja Itä-Suomessa.

Aika tavallinen nuoreksi naiseksi.

Pitkänä miinuksena paha lepakko-ongelma
Sinulla on ilmeisenä kaappihomona ongelma, jota kannattaa käsitellä muualla kuin julkisella palstalla.
Luin uudestaan jutun Amerikassa asuvasta toimittajasta, jonka lapsen leikkipuistoleikit ihmetyttävät amerikkalaisia. Lesboperheet ovat mielestäni tasapainoisia, iloisia, onnellisia ja sitoutuneita liittoonsa.
Jutut ovat toisenlaiset kuin ns. normiperheillä. Ei ennen lehdistössä ollut haastatteluita homo, lesbo ym. suhteista.
Kun katselee elämää tutkijan asenteella, kaikki on hyvää ja mielenkiintoista.
Jopa persuja voi tarkastella monesta kulmasta.

Ap kirjoitti kaikki nuo vähättely/lepakko/ihan tavis vaan kommentit, niin luulen.
[Antoiko joku vaaleaverikkö hänelle tylyt pakit, ehkä niin.
Nyt kostaa pakit blondeille?]

Olen itse törmännyt tähän
ilmiöön monta kertaa.
En heruttanut pesää, mies
otti ein huonosti vastaan.

Jälkeenpäin kuulin, että
olin ollut 'intiimisti hlön kanssa', jonka nimeäkään en tiennyt.
(!) Mies keksi meistä kahdesta
huisin tarinan. Veti hatustaan.

Mies saattaa myös
nimittää naista lezbåksi,
kun n antaa huomionsa
toiselle urokselle.

Katkeruus ilmenee monissa muodoissa.

136

Sinulla on ilmeisenä kaappihomona ongelma, jota kannattaa käsitellä muualla kuin julkisella palstalla.
Luin uudestaan jutun Amerikassa asuvasta toimittajasta, jonka lapsen leikkipuistoleikit ihmetyttävät amerikkalaisia. Lesboperheet ovat mielestäni tasapainoisia, iloisia, onnellisia ja sitoutuneita liittoonsa.
Jutut ovat toisenlaiset kuin ns. normiperheillä. Ei ennen lehdistössä ollut haastatteluita homo, lesbo ym. suhteista.
Kun katselee elämää tutkijan asenteella, kaikki on hyvää ja mielenkiintoista.
Jopa persuja voi tarkastella monesta kulmasta.
Pöljä

Homothan diggaa kaltaisiaan naisia

Kauniit lepakot menee ihan hukkaan kun ne ei ees halua lisääntyä normaalilla tavalla eikä ymmärrä hyvän ja kovan päälle mithään

Yhteistyössä