weera*
Ainoostaan miehen sieltä löysin kun hetken asuin siellä. Mut nyt huomasin ettei sekään osaa OIKEESTI puhua asioista (kun on tullu vaikeita asioita eteen). Sama sen perhe, en tunne niitä vieläkään vaikka vuosikausia tunnettu. Sen veli ja vaimo - en saa mitään irti, jos ovat kylässä ja yritän kysellä kaikkea niiden elämästä (oli työ, harrastus tms.) ni aina vastataan yhellä sanalla suurinpiirtein. On, joo, tykkään jne. Revi siitä sitten ja tutustu! Eli olen osoittanut että haluan tutustua, mutta kun vastataan yhellä sanalla (eikä itse kysytä paljon mitään) ni ei sitten - enää en viitti yrittääkkään. Mies pälisee kaikkien edestä lähes pakonomaisesti...muuten ei olis mistä keskustella.
Ja mä olen avoin jos toinen on. Tottunut vastaamaan vähän enemmänkin jos jotain kysytään kuin "joo"...mutta en osaa sitten pälistä jos toinen on niukkasanainen. Siis mä en TUNNE niitä lainkaan...ja nyt oli taas jännä huomata kun oltiin eräissä juhlissa ni täysin vieraan naisen kanssa vietettiin koko aika jutellen ja tiedän hänestä jo enempi (ihan tunneasioista) reilussa kolmessa tunnissa kuin näistä muista yli kymmenessä vuodessa...
Ja mä olen avoin jos toinen on. Tottunut vastaamaan vähän enemmänkin jos jotain kysytään kuin "joo"...mutta en osaa sitten pälistä jos toinen on niukkasanainen. Siis mä en TUNNE niitä lainkaan...ja nyt oli taas jännä huomata kun oltiin eräissä juhlissa ni täysin vieraan naisen kanssa vietettiin koko aika jutellen ja tiedän hänestä jo enempi (ihan tunneasioista) reilussa kolmessa tunnissa kuin näistä muista yli kymmenessä vuodessa...