Onko Kuomat hyvät ensikengät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Pitäisi ostaa hyvät ensikengät talveksi ja Kuomat on kuulemma tosi hyvät. Näin on mulle sanonut useampi äiti. Minusta ne ei vaikuta tarpeeksi tukevilta ensimmäisiksi kengiksi. Miten on, kannattaako ostaa vai ei?

Meille neuvolan täti sano et osta mitkä muut tahansa mut älä Kuomia.
Ne on kuulemma vähän kumisaappaan malliset eikä tue jalkaa. Meillä on molemmilla lapsilla ollu Richtereitä ja Vikingejä, niissä on ne tarrajutut, eli saa sopivan tiukalle, on vettäpitävät ja helpot pukee pienellekin.

En sitä putkivartista sanoisi tukevaksi, mutta kuomia on myös tarrakiinnityksellä ja ne on ihan tukevat. Enkä ensiaskeleitaan ottava ei niinkään siellä pulkkamäessä juokse joten ostaisin itse ensikengiksi ehkäpä nahkaiset talvikengät.
Meillä kun on kaikki ottaneet maalis-toukokuussa ensiaskeleet niin et on ostettu ensikengiksi ihan kävelykengät

Alkuperäinen kirjoittaja miero:
On hyvät. Meillä joka lapsella on olleet eikä oo jalat vääntyilly mihinkään.

Tätä peesaten. Meillä kaikilla edelleen talvella kuomat. Hyvät ja lämpöiset. Jopa itselläni kuomat jalassa, kun lasten kanssa ulkoilen.
Eikä meillä lasten jaloissa vikaa ole ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:
ehdottomasti tukevat kengät,meillä oli viime talvena reilu vuosikkaalla pionin moomi kengät ja oli hyvät ja lämpimät!
Samaa mieltä olen! Oli tosi laadukkaat kengät ja oli helpot laittaa jalkaan alas asti aukeavan vetoketjun vuoksi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onhan tuota mallistoa, moni vaan mieltää Kuomat niiksi putkivarsikengiksi ;)
http://www.kuomiokoski.fi/tuotteet/jalkine_talvi_nilkkurit.html

Kuoma®-talvijalkineita valmistetaan useita eri malleja, saappaissa on tarra-, putki- ja lumilukkomallit sekä nilkkureissa tarra- ja nauhamallit. Jalkineita valmistetaan kaikille ikäryhmille, niin lapsille, naisille kuin miehillekin, pienin valmistettava koko on 19 ja suurin 49. Lasten mallit on suunniteltu siten, että ne on helppo pukea päälle ja ne tukevat kasvavan lapsen jalkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja miero:
On hyvät. Meillä joka lapsella on olleet eikä oo jalat vääntyilly mihinkään.

Tätä peesaten. Meillä kaikilla edelleen talvella kuomat. Hyvät ja lämpöiset. Jopa itselläni kuomat jalassa, kun lasten kanssa ulkoilen.
Eikä meillä lasten jaloissa vikaa ole ollut.

Vielä lisään, että osta sellaset kengät, mitkä tuntuu itsestä hyvältä ja ovat lämpöiset. Ei ne lasten jalat ulkona pilalle mene.
Mun jalat on hyvät, mun vanhempienkin jalat on hyvät, vaikka siihen aikaan tuskin merkki jalkineissa on kuljettu.

Yhteistyössä