Onko hyvä talvikenkä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Olisko Viking Snowy Gore-Tex -talvikengät hyvät ensi talveksi 4-v pojalle? Onkohan lämpöiset vai ei? Vai pitäisiköhän ostaa kuomat, on niin lämpöiset. :)

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=619574&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10009&compartmentId=10068&categoryId=10553

ei auennu mulle toi linkki, mut vikingin goreja ollut useampana talvena, enkä tykkää...jalat kylmät jo pikkupakkasilla (Ja ihan oikeaoppinen sukkakin jalassa!)
Kuomat+jotkut hienostelukengät tulee meille ens talvelle 3v ja 4v:lle

Ostin viime syksyllä meidän 4 v. tytölle melkein samanlaiset ja ne kestivät kyllä koko talven ilman ongelmia kaikissa keleissä.
Asumme maalla ja tyttö on vähän sellainen joka halu kävellä lätäköissä mutta ne ei ole koskaan kastunut vaikka hän on ollut loska kelissä ja muta kelissä niillä ulkona koko päivän. Keväällä ja kesällä hän käytti ne meidän navetassa kun oli siellä. Likaset joka päivä mutta aika helpot huuhdella

[QUOTE="minä";22004233]Noi on jotkut Snowy mallit niin mietin et olisko lämpöisemmät..?
Putkivarsi jossa takana kiristystarra takana.[/QUOTE]

Pohjasta se kylmyys yleensä menee läpi.

Kyllä Viking Snowy Gore-tex talvikengillä pärjää talvella jos ei nyt ole -30 astetta on olette ulkona silloin monta tuontia.
Meidän lapset käyttävät ainoastaan tuon malliset kengät syksyllä/talvella/kevällä. Ei ole ollut ongelmia kylmyyden tai veden kanssa vaikka ne leikkivät ulkona -10 asteessa tai sitten loskassa ja mudassa koko päivän.

Meillä viimetalvena Richterit ja oli tosi hyvät ja samanmerkkiset haluan lapselle täksi talveksi. Kengät on lämpimät, täysin vedenpitävät ja pysyi ryhdikkäinä ja siisteinä koko talven.

Meidän 5 vuotias tyttö käytti viime syksyllä/talvella/keväällä pelkästään just tuon mallisia kenkiä. Ei koskaan mitään ongelmia vaikka päiväkodissa tai kotoisin pihalla. Hän oli joka päivä mukana hevostallissa ja kengät kesti sitä kansa ihan hyvin vaikka välillä oli tosi sotkuista

Ei meillä paleltunu kenenkään jalat viikingeissä. Itsekkin kävelin koko talven kesäkengillä ja laitoin vaan villasukan. Ei paleletunu -30 asteessakaan.Eikä kastunu. Mä tykkäsin kyllä ja lapset myös.

Ostin muutamat reiman kengät ja ne on liian kapeet meidän lasten jalkoihin ja kovat ja liukkaat.Niitä en suosittele.

Yhteistyössä