Onko kumpparinaisia?

• Viestiketjun aloittaja kumpparisti
  • Ensimmäinen viesti
saapasjalka
Kyllä meidän muija saa takuuorkut, kun vedän 43 numeron kumpparit jalkaani. Se on vähän käynyt horoksi, että se ei saa orkkuja muuten, kuin että survon sitä saappaat jalassa. -Kyllä siinä käy semmonen litinä ja lotina, -ihan kuin kävelis suossa.

Maarit S.
Käytätkö Maarit kontsuja miten paljon?missä ja millaisissa tilanteissa.[/quote]

Käytän silloin, kun on kumpparikeli. Myös sienimetsässä ja marjametsässä. Pikemminkin pitäisi sanoa, että aina, kun olen metsässä. Nykyisin täytyy varoa kyiden ohella myös punkkeja, joten kumpparit ovat tarpeen.

monarkia
Alkuperäinen kirjoittaja Maarit S.:
Käytätkö Maarit kontsuja miten paljon?missä ja millaisissa tilanteissa.
Käytän silloin, kun on kumpparikeli. Myös sienimetsässä ja marjametsässä. Pikemminkin pitäisi sanoa, että aina, kun olen metsässä. Nykyisin täytyy varoa kyiden ohella myös punkkeja, joten kumpparit ovat tarpeen.[/quote]

Oletko nähnyt miten useaan kyykäärmeitä marja ja sienimetsissä saapastellessa.Punkit kai pysyvät sadevaatteiden ulko puolella.

Maarit S.
Alkuperäinen kirjoittaja monarkia:
Käytän silloin, kun on kumpparikeli. Myös sienimetsässä ja marjametsässä. Pikemminkin pitäisi sanoa, että aina, kun olen metsässä. Nykyisin täytyy varoa kyiden ohella myös punkkeja, joten kumpparit ovat tarpeen.
Oletko nähnyt miten useaan kyykäärmeitä marja ja sienimetsissä saapastellessa.Punkit kai pysyvät sadevaatteiden ulko puolella.[/quote]

Kerran iski kyy kumpparin varteen. Onneksi oli pitkävartiset kumpparit. Kostoksi tinttasin sitä Kontion kantapäällä monta kertaa kalloon, siihen jäi ja ei varmaan pure enää.

monarkia
Oletko nähnyt miten useaan kyykäärmeitä marja ja sienimetsissä saapastellessa.Punkit kai pysyvät sadevaatteiden ulko puolella.
Kerran iski kyy kumpparin varteen. Onneksi oli pitkävartiset kumpparit. Kostoksi tinttasin sitä Kontion kantapäällä monta kertaa kalloon, siihen jäi ja ei varmaan pure enää.[/quote]

Onko Maarit toi kyyn isku miten voimakas saappaan varteen ja roiskasiko myös myrkkynsä siihen.Varmaan pitkävartiset saappaat ovat turvallisemmat metsissä ja heinikoilla liikkuessa ja ovathan ne niin sexikkäät naisihmisen pohkeissa.

Maarit S.
Kerran iski kyy kumpparin varteen. Onneksi oli pitkävartiset kumpparit. Kostoksi tinttasin sitä Kontion kantapäällä monta kertaa kalloon, siihen jäi ja ei varmaan pure enää.[/quote]

Onko Maarit toi kyyn isku miten voimakas saappaan varteen ja roiskasiko myös myrkkynsä siihen.Varmaan pitkävartiset saappaat ovat turvallisemmat metsissä ja heinikoilla liikkuessa ja ovathan ne niin sexikkäät naisihmisen pohkeissa.[/quote]

No, kyllä se tuntui, mutta myrkystä en tiedä, kun nopeasti litsasin sen muusiksi oikean jalan kumpparilla. Luin lehdestä, että jotain tyttöä oli käärme iskenyt pohkeeseen, vaikka hänellä oli ollut kumpparit jalassa. Taisivat olla matalavartiset kumpparit, koska Kontion varsien yläpuolelle ei käärmeen pää nouse.

monarkia
Kerran iski kyy kumpparin varteen. Onneksi oli pitkävartiset kumpparit. Kostoksi tinttasin sitä Kontion kantapäällä monta kertaa kalloon, siihen jäi ja ei varmaan pure enää.
Onko Maarit toi kyyn isku miten voimakas saappaan varteen ja roiskasiko myös myrkkynsä siihen.Varmaan pitkävartiset saappaat ovat turvallisemmat metsissä ja heinikoilla liikkuessa ja ovathan ne niin sexikkäät naisihmisen pohkeissa.[/quote]

No, kyllä se tuntui, mutta myrkystä en tiedä, kun nopeasti litsasin sen muusiksi oikean jalan kumpparilla. Luin lehdestä, että jotain tyttöä oli käärme iskenyt pohkeeseen, vaikka hänellä oli ollut kumpparit jalassa. Taisivat olla matalavartiset kumpparit, koska Kontion varsien yläpuolelle ei käärmeen pää nouse.[/quote]

Kyllä noilla lakkasoilla kyy on monesti mättään päällä, sieltä se kyllä yltää iskemään aika korkealle jopa kontion varsien ylä puolelle jos vielä kontio on upoksissa suossa.No toivottavasti ei iskes ketää.Onko Maaaritilla muita nokian saapas malleita käytössä?

Maarit S.
Onko Maarit toi kyyn isku miten voimakas saappaan varteen ja roiskasiko myös myrkkynsä siihen.Varmaan pitkävartiset saappaat ovat turvallisemmat metsissä ja heinikoilla liikkuessa ja ovathan ne niin sexikkäät naisihmisen pohkeissa.
No, kyllä se tuntui, mutta myrkystä en tiedä, kun nopeasti litsasin sen muusiksi oikean jalan kumpparilla. Luin lehdestä, että jotain tyttöä oli käärme iskenyt pohkeeseen, vaikka hänellä oli ollut kumpparit jalassa. Taisivat olla matalavartiset kumpparit, koska Kontion varsien yläpuolelle ei käärmeen pää nouse.[/quote]

Kyllä noilla lakkasoilla kyy on monesti mättään päällä, sieltä se kyllä yltää iskemään aika korkealle jopa kontion varsien ylä puolelle jos vielä kontio on upoksissa suossa.No toivottavasti ei iskes ketää.Onko Maaaritilla muita nokian saapas malleita käytössä?[/quote]

Eipä ole, paitsi vanhempien mökillä on toiset vanhemmat mustat Kontiot olemassa.

monarkia
Oletko Maarit koskaan käyttänyt kahluusaappaita,minä tänään kävin kalassa ja koskessa kahlailin noissa tiukoissa kahluusaappaissa aika ovela tunne kun vielä tuo vesi on kylmää ja muutenkin en osaa selittää sitä tunnetta.

Maarit S.
Oletko Maarit koskaan käyttänyt kahluusaappaita,minä tänään kävin kalassa ja koskessa kahlailin noissa tiukoissa kahluusaappaissa aika ovela tunne kun vielä tuo vesi on kylmää ja muutenkin en osaa selittää sitä tunnetta.
Minulla on ollut vain tavallisia kumppareita. Koska en harrasta kalastusta, ainakaan koskikalastusta.

monarkia
Minulla on ollut vain tavallisia kumppareita. Koska en harrasta kalastusta, ainakaan koskikalastusta.
Puhuit Maarit edellisissä kirjoituksissa punkeista,eilen otin koiran kulmakarvoituksen kohdalta ihosta ison punkin,oli muuten tiukasti kiinni. Inhoittavan näköinen, melkoinen lois eläin ja verta täynnä.

Kumpparisti
Alkuperäinen kirjoittaja kumppareilla:
Tykkään älyttömästi runkailla naisten kumpparien pohjilla. Mieluiten vaikka Kontioilla, joissa ei ole kamalan karkea pohja.
Vaikka pidän punaisista Tretorneista, niillä ei voi oikein lipsutella, koska kumppareiden pohjat ovat niin karkeat.

RunkKari
Alkuperäinen kirjoittaja Kumpparisti:
Tykkään älyttömästi runkailla naisten kumpparien pohjilla. Mieluiten vaikka Kontioilla, joissa ei ole kamalan karkea pohja.
Vaikka pidän punaisista Tretorneista, niillä ei voi oikein lipsutella, koska kumppareiden pohjat ovat niin karkeat.
Nykypissisten Hailla on hyvä paneskella. Niissä on aika tasaiset pohjat.

yks vaan
Alkuperäinen kirjoittaja RunkKari:
Oletko saanut maistaa joskus Jolleja? Aikoinaan 70-luvulla sain useamman Jollekäsittelyn ruskeilla Jolle-kumppareilla. Tyttö sanoi "Taas sinulla pullottaa". kaipa se kumpparihimoisella pullottaa aina, kun näkee tytöillä kumpparit. Eipä pullottanut pitkään, kun tyttö polki ja hieroi vähän aikaa kalua kumppareillaan.

Sanneli
Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja RunkKari:
Oletko saanut maistaa joskus Jolleja? Aikoinaan 70-luvulla sain useamman Jollekäsittelyn ruskeilla Jolle-kumppareilla. Tyttö sanoi "Taas sinulla pullottaa". kaipa se kumpparihimoisella pullottaa aina, kun näkee tytöillä kumpparit. Eipä pullottanut pitkään, kun tyttö polki ja hieroi vähän aikaa kalua kumppareillaan.
Muistan joskus, kun yks Päivi potkaisi yhtä poikaa munille koulussa kumppareilla.Poika itki ja kiemurteli aika pitkään maassa. Hellä polkeminen tuntuu varmaan hyvältä.

Silja K.
Alkuperäinen kirjoittaja Sadekelillä punaiset kontiot jalassa:
Minkä takia tänne tuppautuu väkeä kertomaan perversioistaan. Pysyisivät muualla.
Erotiikkaan kuuluu mielestäni pienet perversiot.
P.S. Minulla on melko uudet vadelmanpunaiset Hai-kumpparit.

monarkia
Alkuperäinen kirjoittaja Silja K.:
Alkuperäinen kirjoittaja Sadekelillä punaiset kontiot jalassa:
Minkä takia tänne tuppautuu väkeä kertomaan perversioistaan. Pysyisivät muualla.
P.S. Minulla on melko uudet vadelmanpunaiset Hai-kumpparit.
Löytyykö Siljalta myös pitempi vartisia saappaita ja tykkäätkö pitää saappaita jaloissasi?

Silja K.
P.S. Minulla on melko uudet vadelmanpunaiset Hai-kumpparit.[/quote]

Löytyykö Siljalta myös pitempi vartisia saappaita ja tykkäätkö pitää saappaita jaloissasi?[/quote]

Onhan minulla melkoisen kuluneet punaiset Kontiot. Ennen niitä oli pitkään mustat Kontiot. Kumpparit ovat tarpeelliset Suomen säissä enkä häpeä käyttää niitä kaupungissakaan.

Yhteistyössä