kumpparisti
Tykkään naisten kumppareista, lähinnä Kontioista ja Haista. Löytyykö sellaisia naisia?
Haista ite!Alkuperäinen kirjoittaja kumpparisti:Tykkään naisten kumppareista, lähinnä Kontioista ja Haista. Löytyykö sellaisia naisia?
Haittasiko sinua, jos mies halusi kumpparileikkejä?Alkuperäinen kirjoittaja Daphnia:Hehee, hauskaa Mahdatko olla se mies, jota treffasin vuosia sitten? Toivottavasti löydät ihanan naisen, jota ei haittaa jakaa vuode kumppareiden kanssa
Tuntuu, että kaikilla nykyajan jupeilla ei ole ollenkaan kumppareita. Pissiksillä on ne Hait ja vanhemiilla Kontiot, mutta yhdellä ikäluokalla ei kumppareita taida olla.Alkuperäinen kirjoittaja kumpparityttö:Tietysti jokaisella on kumpparit. Ei kai Suomen säissä muuten pärjää. Minulla on ne tavalliset nokialiset mustat kontsut.
Pissikset ovat söpöjä kumppareissaan.Alkuperäinen kirjoittaja kumppareita:Tuntuu, että kaikilla nykyajan jupeilla ei ole ollenkaan kumppareita. Pissiksillä on ne Hait ja vanhemiilla Kontiot, mutta yhdellä ikäluokalla ei kumppareita taida olla.Alkuperäinen kirjoittaja kumpparityttö:Tietysti jokaisella on kumpparit. Ei kai Suomen säissä muuten pärjää. Minulla on ne tavalliset nokialiset mustat kontsut.
Pissikset ovat söpöjä kumppareissaan.Alkuperäinen kirjoittaja kumppareita:Tuntuu, että kaikilla nykyajan jupeilla ei ole ollenkaan kumppareita. Pissiksillä on ne Hait ja vanhemiilla Kontiot, mutta yhdellä ikäluokalla ei kumppareita taida olla.Alkuperäinen kirjoittaja kumpparityttö:Tietysti jokaisella on kumpparit. Ei kai Suomen säissä muuten pärjää. Minulla on ne tavalliset nokialiset mustat kontsut.
Maailmalla kiinnostus sadeasusteisiin ja kumppareihin on hyvin yleinen. Alan sivustoja on valtava määrä netissä. Myös suomalaisia sivustoja löytyy ja Suomi24:n kumpparijutut ovat kaikkein luetuimpia. Joka kerta yli 25000 kävijää ja viestiketju täynnä.Alkuperäinen kirjoittaja yökyök:No helvetti sentään, joko tuo perversio on sadeasusteisiinkin. Näytä varpaat, näytä sukat, näytä sun kumpparit, ne navettaversiot. Plääh.
Kumpparit ovat nyt muotia. Muutkin kuin pissikset niissä kulkevat. On vaikka minkä näköistä kumpparimallia saatavana.Alkuperäinen kirjoittaja pissisfani:Pissikset ovat söpöjä kumppareissaan.Alkuperäinen kirjoittaja kumppareita:Tuntuu, että kaikilla nykyajan jupeilla ei ole ollenkaan kumppareita. Pissiksillä on ne Hait ja vanhemiilla Kontiot, mutta yhdellä ikäluokalla ei kumppareita taida olla.Alkuperäinen kirjoittaja kumpparityttö:Tietysti jokaisella on kumpparit. Ei kai Suomen säissä muuten pärjää. Minulla on ne tavalliset nokialiset mustat kontsut.
On sekä mustat että punaiset Kontiot.Alkuperäinen kirjoittaja kumpparisti:Tykkään naisten kumppareista, lähinnä Kontioista ja Haista. Löytyykö sellaisia naisia?
Ala-asteen aikaiset kumpparit kooltaan 36 ja myöhemmin hankitut 38-numeron kumpparit, molemmat mustia Kontioita.Alkuperäinen kirjoittaja kumpparisti:Tykkään naisten kumppareista, lähinnä Kontioista ja Haista. Löytyykö sellaisia naisia?