Koko elämäsi aikana.Nuoruudesta - nykyisyyten.
Onko kokemuksia,että kumppanisi,mies/nainen
olisi kertonut sinulle joitain edellisiä sexikokemuksiaan,
jotka ovat vaikuttaneet sinuun ns. tavalla,että on vaarana kadota/tai katosi mielenkiinto enää jatkaa koko parisuhdetta.
Minulle itselle on avoexä kertonut miten vertasi minua entisiin!!
Sanoi vielä suoraan ja sägyssä !!
Ja sitten mun sen jääkeisistä kumppaneista
parikin miestä on kertonut laivaseikkailuistaan.
Ja voitte olla varmoja,että kyllä alkaa kaivertamaan mieltä.
kun mies on siellä kokenut aikamoisen jutun , on kyllä hieman vaikeaa kuvitella
mennä hänen kanssaan laivamatkalle,tulisi mieleen mitä hän on siellä harrastanut (ja miten).Niin muutenkin sitten.. suhde tuollaisen miehen kanssa menee kyllä vaakalaudalle..ja fudut on vaarssa tulla..
Minä ainakin olen aika tunteellinen ja vaikka miten yritän,tulee mielikuva mielikuvitusfilminä mieleen välillä.
Vaikka kuinka olisi ollut hurjaa silloin ennen,älkää koskaan kertoko yksitysikohtia kumppanillenne !! Sen kuuleminen alussa voi olla jännää,mutta ihmisen mieli on kummallinen,ne kertomukset voivat alkaa kummittelemaan ajatukissa ja tulee tunne,että toinen vertaa aina niihin edellisiin . Se kyllä satuttaa. Kokemuksia saa olla,mutta ei niitä tarvi kumppanille yksityiskohtia myöten kertoa.
:/ :/
Onko kokemuksia,että kumppanisi,mies/nainen
olisi kertonut sinulle joitain edellisiä sexikokemuksiaan,
jotka ovat vaikuttaneet sinuun ns. tavalla,että on vaarana kadota/tai katosi mielenkiinto enää jatkaa koko parisuhdetta.
Minulle itselle on avoexä kertonut miten vertasi minua entisiin!!
Sanoi vielä suoraan ja sägyssä !!
Ja sitten mun sen jääkeisistä kumppaneista
parikin miestä on kertonut laivaseikkailuistaan.
Ja voitte olla varmoja,että kyllä alkaa kaivertamaan mieltä.
kun mies on siellä kokenut aikamoisen jutun , on kyllä hieman vaikeaa kuvitella
mennä hänen kanssaan laivamatkalle,tulisi mieleen mitä hän on siellä harrastanut (ja miten).Niin muutenkin sitten.. suhde tuollaisen miehen kanssa menee kyllä vaakalaudalle..ja fudut on vaarssa tulla..
Minä ainakin olen aika tunteellinen ja vaikka miten yritän,tulee mielikuva mielikuvitusfilminä mieleen välillä.
Vaikka kuinka olisi ollut hurjaa silloin ennen,älkää koskaan kertoko yksitysikohtia kumppanillenne !! Sen kuuleminen alussa voi olla jännää,mutta ihmisen mieli on kummallinen,ne kertomukset voivat alkaa kummittelemaan ajatukissa ja tulee tunne,että toinen vertaa aina niihin edellisiin . Se kyllä satuttaa. Kokemuksia saa olla,mutta ei niitä tarvi kumppanille yksityiskohtia myöten kertoa.
:/ :/