Onko kumppanisi kertonut/kehunut edellisiä SEXIkokemuksiaan?

Koko elämäsi aikana.Nuoruudesta - nykyisyyten.

Onko kokemuksia,että kumppanisi,mies/nainen

olisi kertonut sinulle joitain edellisiä sexikokemuksiaan,
jotka ovat vaikuttaneet sinuun ns. tavalla,että on vaarana kadota/tai katosi mielenkiinto enää jatkaa koko parisuhdetta.

Minulle itselle on avoexä kertonut miten vertasi minua entisiin!!
Sanoi vielä suoraan ja sägyssä !!

Ja sitten mun sen jääkeisistä kumppaneista
parikin miestä on kertonut laivaseikkailuistaan.
Ja voitte olla varmoja,että kyllä alkaa kaivertamaan mieltä.

kun mies on siellä kokenut aikamoisen jutun , on kyllä hieman vaikeaa kuvitella
mennä hänen kanssaan laivamatkalle,tulisi mieleen mitä hän on siellä harrastanut (ja miten).Niin muutenkin sitten.. suhde tuollaisen miehen kanssa menee kyllä vaakalaudalle..ja fudut on vaarssa tulla..

Minä ainakin olen aika tunteellinen ja vaikka miten yritän,tulee mielikuva mielikuvitusfilminä mieleen välillä.

Vaikka kuinka olisi ollut hurjaa silloin ennen,älkää koskaan kertoko yksitysikohtia kumppanillenne !! Sen kuuleminen alussa voi olla jännää,mutta ihmisen mieli on kummallinen,ne kertomukset voivat alkaa kummittelemaan ajatukissa ja tulee tunne,että toinen vertaa aina niihin edellisiin . Se kyllä satuttaa. Kokemuksia saa olla,mutta ei niitä tarvi kumppanille yksityiskohtia myöten kertoa.
:/ :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 11:39 Juho kirjoitti:
On ja turhaahan se on. Toki kuulen mielelläni jos toinen on saanut jotain orkkuja jostain tempuista mutta en likaisiin yksityiskohtiin halua mennä. \|O
Juu, samoin haluan aina oppia jotain uutta,mutta jos jotain kertoo,ei tarvi sanoa kenen kanssa sitä harrasti ja missä yms. Voihan sitä silloin sanoa vaikka,että "olen joskus kokeillut..mikä tuntui aika jees"

mutta ei liiallisia tietoja siitä naisesta(niinkuin jos tietää jo ulkonäöltä tyypin exän,tulee sen muijan naama aina mieleen siihen hommailuun ja eihän se enää ..ihan toimi.. siis fiilikset menee aivan saletisti.

Joo, yksi eksä kertoi mulle kuinka hänen entinen tyttöystävänsä sai aina monta orgasmia yhdynnässä ja ihmetteli miksen minä muka saa koskaan kun hän tekee kaikki samalla tavoin kuin sen edellisenkin tytön kanssa. Arvaatte varmaan miksi tuosta tuli eksä...

CoPaCaBanGa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 13:26 vieras kirjoitti:
Joo, yksi eksä kertoi mulle kuinka hänen entinen tyttöystävänsä sai aina monta orgasmia yhdynnässä ja ihmetteli miksen minä muka saa koskaan kun hän tekee kaikki samalla tavoin kuin sen edellisenkin tytön kanssa. Arvaatte varmaan miksi tuosta tuli eksä...
"kun hän tekee kaikki samalla tavoin kuin sen edellisenkin tytön kanssa"
:eek: :eek: :eek: tollaselle olisin kyllä laittanut k.ullin-kuristimet :kieh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 13:26 vieras kirjoitti:
Todella ikävää ja kyllä siinä menisi fiilarit keneltä hyvänsä..
Me jokainen ollaan erilaisia yksilöitä ja orkkujen määräkin vaihtelee,
Ja ei niitä aina tule kuin "Manulle illallinen"... kyllä tuo juttu on molemmista osapuolista kiinni, useimmilla naisilla menee 20 min kiihottumiseen, ja miehet taas ovat muutamassa sekuntissa valmiita..
tietänet mitä tarkoitan.

Hyvä asia,että olet siirtynyt uusiin haasteisiin,joutikin tuollaisesta hooposta miekkosesta päästä eroon.
Tsemppiä .
:wave: :wave:

Tylsistynyt
Olen kuullut. Meillä asiasta ei tullut ongelmaa, se vaan poisti alun ongelmat. Nyt ongelmia on riittämiin siis ihan muita.

Aiemmat seurustelukumppanitkin on halunnu kerrata juttujaan ja ongelmia niissä tuli vain silloin, kun olin itse ihan nöösi. Omistanikin olen puhunut. Puhdisti ilmaa ja selvitti asiat. Mulla on vahva itsetunto näissä ja ehkäpä olen liiankin itserakas, joten asiat asioina ja asiat riitelee ei ihmiset, on minun motto.

Ymmärrän kyllä niistä jutuista koituvat ongelmat, jotenkin minä en vaan osaa olla mustasukkainen ehkä edes sillä terveellä tavalla.

nainen
tuosta,mitä äsken mainitsin,niin-en ole mustis tyyppiä,mutta paskamaista kuulla esim.miten on mies NAUTTINUT kahdesta naisesta yhtä aikaa ja lisäksi ihmettelee miksen minä tykkäisi,että punkassa olisi minun lisäkseni lisänainen..Muitakin juttuja kertoi ja yksityskohtaisesti,-ihan kuin vertaisi minua niihin-vaikka olen erittäin sexuaalinen ja lähes nymfo,niin silti sisintä satuttaa nuo puheet.Niin me ihmiset ollaan erilaisia..En haluaisi tuon vaikuttavan,mutta en voi itselleni ja tunteilleni mitään,meni fiilikset ja tunnelma. :( En voi käsittää..miksi mies ...ja olettaa mun olevan ihan kuin ennenkin jees...on tää vaan... :(

Me miehet taidetaan olla välillä vähän liian ajattelemattomia mitä kerrotaan kokemuksistamme naisillemme. Kumppani ei ole "hyvä jätkä" jolle voi kertoa melkein mitä vaan vaikka kuinka haluaisi jakaa oman kokemuksensa partnerinsa kanssa. Eli en usko, että miehet noista menneistä kokemuksista kertoessaan mitään pahaa ovat tarkoittaneet. Ovathan vaan olleet liian avoimia väärässä mielentilassa. :/

Miehet on tyhmiä... Ja ihan eri planeetalta kuin naiset. Tottakai he vartailevat exiinsä, ns. viisas mies ei vaan kerro sitä naiselleen, paitsi jos oma nainen on parempi (tai haluaa miellyttää naista uskottelemalla hänelle niin) Kyllä teillekin tytöt vielä paljastuu totuus miehistä.. ja se ei ole välttämättä sitä mitä sen haluaisitte olevan :whistle:

mä en
mä en voisi koskaan ketoo sängys miehelle exien kans koettua jotain yksityiskohtaisesti tai vaikkapa,että mun exällä oli isompi ja oli kestävämpi ,taatusti menis fiilikset

vierailija
On kertonut, mutta rajoissa pysyen. Ei haittaa, jos mies kertoo aiemmista panoista. Kerran sain tietää, että en ole ensimmäinen neitsyt hänelle. Avoimuus on hyvästä ja varsinkin, jos tarkoitus selvittää, että miksi jokin asia on näin.

Yhteistyössä