Onko kulmien, silmien ja huulien pigmentointi enää "muodissa"

Onko kenelläkään kokemusta asiasta? Olen miettinyt asiaa jo kohta 10 vuotta, sillä olen niin laiska meikkaaja. Saisiko sillä lailla itselle hieman huolitellumman ilmeen, vaikkei meikkiä paljoa käyttäisi edelleen?
 
...
mä joskus harkitsin mutta mitä olen noita nähnyt ihmisillä niin tulin siihen tulokseen etten pilaa naamaani moisella :x

harvemmin on lähelläkään luonnollista ilmettä.
 
"Cairni"
Mulla on sekä silmien , että huulten rajaus tehty.


Silmät ja huulet laitettiin n. 8v. sitten ja huulet toiseen
kertaan n. 4v. sitten.

Silmissä näkyy edelleen ihan aavistus rajauksesta, huulten rajaus on jo totaalisen mennyttä.

Ottaisin kulmienkin kestopigmentoinnin ellei mulla kasvaisi niin järjettömästi vaaleata karvaa -->
tällöin ei kestopigmentoinnista ole suurtakaan hyötyä -kuulemma.

Mä suosittelen todella lämpimästi sekä silmien, että huulten rajausta. Olen itsekin menossa uusimaan jahka sopiva lomahetki löytyy (jokunen päivä kun pitäisi pysytellä poissa ihmisten ilmoilta kun sitä rasvaa täytyy laittaa niihin)
 
"pipsa"
Mulle on tehty rajaukset kulmiin,ylä-sekä alaluomiin, sekä huuliin. Olen tosi tyytyväinen. Ilman kulmia olisin ihan vanhan näköinen kun on vaan muutama karva. Vahvennettu on rajauksia moneen kertaan. Luomet halusin vielä melko voimakkaat. Meikkipussia ei tertte aina kulettaa kylkiäisenä ja uimasta tai saunasta tultua on aina varma olo. Rohkeuttahan se vaatii. .
 
"elise"
Minulle tehtiin kestopikmentointi, rajaukset silmiin ja huuliin. Silmiin sattui niin paljon (puudutusvoidetta laitettiin monta kertaaettä) ei tehty toista kertaa, huulen laitettiin 2 kertaa ja nyt minusta tuntuu että ne ovat ihan vaaleat eivät yhtään erotu vaikka toisella kerralla laitettiin tummempi väri. Onko kenellekään käynyt samoin, nyt kyllä tekisi mieli vaatia rahat takaisin ja ihmettelin kun siellä otettiin raha etukäteen . Onko tämä ns. normaali käytäntö.
 

Yhteistyössä