onko kukaan vip-jäsen fintv.comissa??!! KIIRE!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmätyhmätyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmätyhmätyhmä

Vieras
mun tuttu sano et on ihan luotettava sivusto ja minä idiootti menin uskomaan ja maksoin 5e jäsenmaksun, mutta en siltikään pysty katsomaan niitä elokuvia??!! onko mua huijattu?! hitto mä oon tyhmä... sinkkuelämää 2 piti katsoa... argh..

eiku puh.nro piti sen jälkeen lähettää sähköpostina! mä oon maksanu ja alle vuorokaudessa rupes vippi toimimaan.siinä voi kestää jonkun aikaa ku ei ne istu yötä päivää passissa

Kannattaisi lukea ohjeet vipin tilaamiseen... Itse olen sen tilannut kännykällä , ja lähettänyt käyttäjänimen ja puhelinnumeron fintv:n sähköposti osoitteeseen(info@fin-tv.com). Muutaman tunnin kuluttua rupesi toimimaan. Ja kun olet lähettänyt käyttäjänimen ja puhelinumeron siihen sähköpostiin, niin saat sähköpostiisi uuden salasanan, jonka voit myöhemmin vaihtaa. Ei se sivu mitään huijaa.
''hitto mä oon tyhmä... '' Siltä vähä vaikuttaaki ;D

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmätyhmätyhmä;21662290:
mun tuttu sano et on ihan luotettava sivusto ja minä idiootti menin uskomaan ja maksoin 5e jäsenmaksun, mutta en siltikään pysty katsomaan niitä elokuvia??!! onko mua huijattu?! hitto mä oon tyhmä... sinkkuelämää 2 piti katsoa... argh..

Olehyvä, kun oikeudessa käsitellään tekijänoikeuden loukkausta, niin sinä olet maksanut osuutesi miljoona korvauksista yhteisvastuullisesti. Eli olet lopun elämääsi sidottuna toisiin käyttäjiin.
Sivusto on laiton ja tulee jossain välissä poliisin sulkemaksi, tutkinta on ollut käynnissä jo pitkään.
Omat tietosi antamalla olet helpottanut poliisin työtä, joskin poliisi saa ip osoitteet operaattorilta selville.
Tekijänoikeuskorvaukset ovat toista miljoonaa, toki oikeus päättää mikä tulee olemaan kohtuullinen korvaus, mutta kuitenkin toista sataa tuhatta per nuppi.

Maksoitko todella 5 euroa tuosta huvista? Etkö todella tiedä millaista on olla ulosotossa koko loppu elämäsi ajan? Ei todellakaan 5 euron arvoista

Finreactor sai jo miljoona tuomion eivätkä he jakaneet muuta kuin linkkejä, ei edes materiaalia ja linkitkin oli muiden laittamia, joten kyse oli vain niiden ylläpidosta. Sen sijaan fintvn tyylinen on täysin yhdistettävissä rikolliseen toimintaan ja tuomiot ovat sen mukaiset. Muistakaan että tekijänoikeusrikoksesta voi saada miljoonakorvausten lisäksi jopa 2 vuotta vankeutta.

[QUOTE="sanna";23277354]mutta eihän käyttäjät osallistu siihen levittämiseen. eihän niitä edes tallenneta koneelle, ne vaan katsoo.[/QUOTE]

Ne maksaa omasta osuudestaan ja Finreractorissa tuomittiin käyttäjiä myöskin. Ei laki ole heidän puolellaan.

Ei herranjumala sentään että olette tyhmiä. Luuletteko että kukaan muu joutuu ylläpidon lisäksi kärsimään sittenkun Fin-tv ratsataan ja suljetaan. Jos oikeasti alettaisin käyttäjiä syyttämään leffojen laittomasta katsomisesta sun muusta niin voi vain mainita että sivun inffossa luki että sivu on laillinen ja luulin että tämä sivu pyörii laillisesti. Eli käyttäjiä johdetaan harhaan eli huijataan, eli miksi huijattua syytettäisiin mistään. "Monen sadan tuhannen korvaukset kaikille käyttäjille", ei herran jumala sentään että olette idareita koko helvetin poppoo.

Jossakin medias oli just juttua et kyseinen sivusto kuuluu suomalaisten top 10 sivustoihin. Taitaa tulla aikasmoinen lasku joka toiselle suomalaiselle postilaatikossa :0 :D

Miksi käyttäjiä laskutettaisiin sen takia että sivu pyörii laittomasti vaikka sivun foorumeilla ynnämuissa inffoissa lukee että fin-tv maksaisi mukamas elokuvayhtiöille ja toiminta ei ole laitonta.
Ja toiseksi Fin-tv on globaalisesti niin pieni lafka ja katsojat ovat pääasiassa suomalaisia, joten elokuvayhtiöitä ynnämuita ei kiinnosta koko sivu, ja suomen tekijänoikeus mikä lie lafka ei voi asialle mitään koska elokuvat upataan ja niitä hostataan venäjän puolella, mutta sivua pidetään suomessa pystyssä, ja fin-tv ei itse niitä videoita nettiin uppaa vaan laittaa linkit omille sivuille.

ja "vieras", olet harvinaisen idiootti ihminen jos kuvittelet että käyttäjille tulisi jotain seuraamuksia kyseisestä asiasta. "Monen sadan tuhannen laskut", mistä sä noita oikeen revit? Katso vaikka watch-movies.net :tiä jota käyttää reilut miljoona käyttäjää ja kyseessä on kansainvälinen lafka. Ylläpitäjät ottaa vastuun ja sakot niskoille, ei käyttäjät.

Ja olet todennäkösesti itsesi mielestä "hauska" trolli, mutta kerronpahan vaan faktat että ei kukaan mene sun paskapuheisiin.

[QUOTE="vieras";23277649]Ne maksaa omasta osuudestaan ja Finreractorissa tuomittiin käyttäjiä myöskin. Ei laki ole heidän puolellaan.[/QUOTE]

Finreactorin tapauksessa tuomittiin pelkästään niitä käyttäjiä jotka olivat ylläpitäjien lisäksi uploadannu sinne pelejä, elokuvia ynnä muita. Voisit vähän tarkentaa noita viestejäsi ettei ihmiset ymmärrä väärin. Netistä sä voit katsoa ihan mitä ikinä sä haluat oli se sitten miten laittomasti laitettu sinne... Kunhan et lataa sitä koneelle ja ala jakamaan sitä eteenpäin.

Jos sinne sivulle pääsee ilman mitään turvatunnusten hakkerointia ja pelkällä klikkauksella, niin sä voit katsoa sieltä ihan mitä haluat.