Onko kukaan vielä voittanut mitään Hbl:n joulukalenterista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Björn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Björn

Aktiivinen jäsen
15.03.2009
17 686
5
36
Jännityksellä avaan hublan luukkuja, mutta vielä ei ainakaan ole tullut mitään, ei edes ässä-arpaa :( Muita yhtä huono-onnisia? Tjäreborgin tai svenskanin lahjakortti olisi kelvannut... mutta odotetaan nyt aattoon, josko sitten.

En oo tarkistanut vielä. Minään vuonna en ole vielä voittanut, jokohan ois aika... Mutta kalenteri on kyllä kiva! Hauskat kuvat aikuiseen makuun :).

Miten sen ässäarvan voi saada? Oon aina tarkistanut kaikki vasta joulun jälkeen. Onko siinä joku päiväkohtainen ässäarvontakin?

Alkuperäinen kirjoittaja Håblaa:
En oo tarkistanut vielä. Minään vuonna en ole vielä voittanut, jokohan ois aika... Mutta kalenteri on kyllä kiva! Hauskat kuvat aikuiseen makuun :).

Miten sen ässäarvan voi saada? Oon aina tarkistanut kaikki vasta joulun jälkeen. Onko siinä joku päiväkohtainen ässäarvontakin?

Joo mä kanssa tykkään kuvista kun ne jatkuu siellä luukun alla, eikä vaan niin että siellä olis joku random joulutähti tai enkeli, niin kuin useimmissa kalentereissa.

http://www.hbl.fi/text/inrikes/2007/12/27/w8708.php

Tuolla on ne voittonumerot ja näköjään päivittäin on mahdollista voittaa se 1 lahjakortti + 10 arpaa.

Yhteistyössä