Onko kukaan tullut raskaaksi ekasta kierrosta synnytyksen jälkeen

Kauan nyt siitä synnytyksestä on? Itsellä kun eka kierto synnytyksen jälkeen oli lapsen ollessa 8 kuukautta. 5 kuukautta täysimetyksellä. Onhan noita kaveriporukassa montakin mitä on plussannu kun aikasempi on ollu reilu 6 kk- 1vee.

Itse en tiedä näitä millä vauva alle 4 kk ja olis alkanu odottaan tai edes kuukautiset alkanut, mutta onhan heitäkin toki.

Mulla alkoi ensimmäinen raskaus synnytyksen jälkeen imetyksen vielä jatkuessa, kun yöimetykset harvenivat vauvan ollessa 3-4 kk. Ihan tarkkaan en osaa sanoa missä vaiheessa raskaus oli kun tein testin. Tämä raskaus meni kuitenkin kesken hyvin pian tuon jälkeen.

Uusi raskaus alkoi tyhjennysvuodon jälkeen, tein positiivisen testin esikoisen 6 kk syntymäpäivänä.

Esikko neljä kuukautta kun plussasin. Ekasta kierrosta. Oli tervetullut. Ja teille joilla huoli esikosta...kyllähän sai olla pieni edelleen vaikka pikkusisarrus syntyi. Kaksi kainaloa, kaksi kättä, kaksi tissiä ja Isä. Isolla I :llä.

Itselle kakkosraskaus oli helppo. Alkuun väsytti mut nukuin aina kun esikkokin. Asiat on just niin helppoja tai vaikeita kun niistä itse tekee.

Uusimmat

Yhteistyössä