Onko kukaan toiminut Avon-myyjänä?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Hendu:
No sitä mä lähinnä just ajattelin, et jos tilauksia tulee paljon, niin että mistä asti sitä joutuu tavaroita raijaamaan.

Mut tosi kiva jos ihan kotiin asti tulisivat. =)

Niin ja se tuli vielä mieleen, et miten noi raha-asiat sit hoidellaan.
Eli asiakkaat vissiin maksaa mulle, mut mites ja minkälaisella aikataululla ne rahat sit toimitetaan Avonille? Ja mites se oma osuus siitä myynnistä?
Avonilta saa laskun 14vrk maksuaikaa. Luoton suuruus alussa 200?.
Eli jos tilaus on isompi alussa, pitää maksaa ylimenevältä ennakkoa.

Oma osuus on 10-25% välillä per TUOTE, koska se riippuu tarjouksesta ja tuoteesta. Esim koruista ja laukuista saa 20%.

Kotiin saa kannon, kun maksaa 3,50?.

Postiin tulee ilmaiseksi, jos vaan tilaus ylittää 80? rajan, jotta saa alennukset sun muut. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muakin kiinnostaa. :) Eikö siis ole mitään sellaista "pakkoa" tai velvollisuutta, että kuussa pitää olla niin ja niin paljon myyntiä?
Ihan totta hei jos tuo Ford Prefect ei asu sua lähellä niin älä anna tietojas hänelle!
:eek: wtf
ihan niinku ford ois ruttoa tai pitäisi varoa kun mammapalstalla on sarjaraiskaaja feikkihenkilöllisyydellä...
vai onko se sittenkin gracen tuloista pois :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muakin kiinnostaa. :) Eikö siis ole mitään sellaista "pakkoa" tai velvollisuutta, että kuussa pitää olla niin ja niin paljon myyntiä?
Ihan totta hei jos tuo Ford Prefect ei asu sua lähellä niin älä anna tietojas hänelle!
:eek: wtf
ihan niinku ford ois ruttoa tai pitäisi varoa kun mammapalstalla on sarjaraiskaaja feikkihenkilöllisyydellä...
vai onko se sittenkin gracen tuloista pois :xmas:
Niinpä, ehkä mä oon :D :LOL:
Miehiä kyllä sitte, kiitos...

Ihmettelin kyllä ihan samaa, että oletetaan jo vaikka mitä, jos vastaa aiheeseen. :xmas:
 
Kun olet päättänyt ottaa omat tunnukset, sinulta kysytään myös henkilötunnus.
Avon,kun antaa tuotteet laskuun 14 vrk;n maksuajalla.

Tästä keneen kannattaa ottaa yhteyttä;
Valinta on sinun, itse kannatan varmistamaan, että olet omalla alueellasi, jotta halutessasi
pääset etenemään urallasi. Alue vaihtoja ei tehdä myöhemmin.

Toki joku alueemme saattaa olla laaja jossain päin Suomea, mutta itse pyrin oman tiimini
pitämään "tuntumassa" täälä pirkanmaalla, jotta tarvittaessa voidaan yhteistyötä tehdä.
 

Yhteistyössä