Onko kukaan tilannut tätä erinomaista yleispuhd.ainetta?

Ainakin tavallisella konetiskiaineella tiskipöytä ja kaakelit hohtavat kuin uutuuttaan. Ko. aine ei tietenkään ole mikään ympäristöystävällinen. all tip topista en tiedä mitään. Mutta noin yleensä: se, että jokin on puhdas luonnontuote EI takaa sen turvallisuutta.
 
Olen kokeillut kyseistä puhdistusainetta, all tip toppia, ja kyllä sillä puhdasta saa aikaan, hyväntuoksuinenkin vielä. Iso purkki on ollut riittoisa, sitä kun ei tarvitse paljoa kerrallaan. Olen putsannut auton alumiinivanteetkin ja moottoripyörän sillä aineella!
Tilasin sitä www.kodinpuhdistus.fi -osoitteesta ja sain hyvää palvelua.
Joulusiivousta odotellen(kauhullako?no mulla on toi aine apuna), ei muuta kuin kokeilemaan! =)
 
TarjaM
Minä sain puhtaaksi kahvilusikat jotka olivat tummuneet kun lapset olivat pesseet ne tiskikoneessa. Ne lusikat saimme häälahjaksi ja ovat sellaiset kultasen väriset. Tällä ihme aineella tummuus lähti pois ja nyt ne ovat kuin uudet. Samon kiillotin sillä tummuneen hopeisen ristini ja nyt risti on roikkunut kaulassani ainakin pari viikkoa yötäpäivää ja on edelleen kauniin värinen.
Todella hyvä aine moneen tarkoitukseen! =)
 
Josa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.11.2006 klo 23:09 TarjaM kirjoitti:
Minä sain puhtaaksi kahvilusikat jotka olivat tummuneet kun lapset olivat pesseet ne tiskikoneessa. Ne lusikat saimme häälahjaksi ja ovat sellaiset kultasen väriset. Tällä ihme aineella tummuus lähti pois ja nyt ne ovat kuin uudet. Samon kiillotin sillä tummuneen hopeisen ristini ja nyt risti on roikkunut kaulassani ainakin pari viikkoa yötäpäivää ja on edelleen kauniin värinen.
Todella hyvä aine moneen tarkoitukseen! =)
Tiesitkö, kun laitat altaaseen lämmintä vettä, foliopaperin ja suolaa niin hopeat kiiltävät uutuuttaan. Toimii, eikä tarvi käyttää kemikaaleja laisinkaan.
 

Yhteistyössä