Onko kukaan tilannut tätä erinomaista yleispuhd.ainetta?

All tip top -yleispuhdistusainetta? http://www.tope.fi/tiptop.php Sain siitä vinkin tutulta, kun kysyin ihmeissäni miten saa tiskialtaan niin hohtavaksi kuin olisi uusi. :whistle: Itse olen käyttänyt ruokasoodaa tai leivinjauhetta, joista jälkimmäinen parempi.... :D Senkin keksin vahingossa, kun luulin käyttäväni ruokasoodaa. :whistle: ;)

Aattelin tilata mutta en ole vielä rohjennut. Tuttuni oli ostanut ko.tuotetta jostain markkinoilta. Jos joku on ostanut sitä muualta kuin netistä, otan mielellään vinkkejä vastaan! :wave:
 
MarjanaX
Heippa!

Tilasin sitä keväällä kun minulla oli ongelmia saada suihkuseinä puhtaaksi. Kuulin aineesta ystävältäni ja ajattelin kokeilla. Aine on kyllä uskomattoman tehokasta, myrkytöntä eikä ole haitallista iholle. Olen kokeillut sitä melkein joka paikkaan ja jouduin tilaamaan sitä myös miehelleni ja anopille. :)

Olen saanut puhtaaksi uunin, keraamisen lieden, takan lasit, tiskialtaat, kaakelit, muovimatot jne.

En ole löytänyt sitä kaupan hyllyltä joten olen tilaillut sitä Tip Top sivun verkkokaupasta. Tilaus tuli aika nopeasti.

Suosittelen kokeilemaan!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.07.2006 klo 01:11 MarjanaX kirjoitti:
Heippa!

Tilasin sitä keväällä kun minulla oli ongelmia saada suihkuseinä puhtaaksi. Kuulin aineesta ystävältäni ja ajattelin kokeilla. Aine on kyllä uskomattoman tehokasta, myrkytöntä eikä ole haitallista iholle. Olen kokeillut sitä melkein joka paikkaan ja jouduin tilaamaan sitä myös miehelleni ja anopille. :)

Olen saanut puhtaaksi uunin, keraamisen lieden, takan lasit, tiskialtaat, kaakelit, muovimatot jne.

En ole löytänyt sitä kaupan hyllyltä joten olen tilaillut sitä Tip Top sivun verkkokaupasta. Tilaus tuli aika nopeasti.

Suosittelen kokeilemaan!
Kiitti, täytynee sitten tilata netistä, kyselen josko joku kaveri tulisi kimppaan. Mitä muuten se postimaksu on, onko yhtään edulllisempi jos tilaa useamman tuotteen vai menee painon mukaan? =)
 
MarjanaX
Siellä verkkokauppasivulla näytti olevan tarjous että 5 kappaletta kun tilaa niin saa matkahuollon rahdin kaupanpäälle. Mielestäni hyvä tarjous jos on tarpeeksi ystäviä tilaamaan. Täytyypäs kysellä tuttavia seuraavaan tilaukseen.

Löysin seuraavan kohdan sivulta:

"Kodinpuhdistus perii jokaisesta tilauksesta rahtimaksun, joka maksetaan tuotteen toimituksen yhteydessä. Rahtimaksu on rahdin kuljettavan yrityksen hinnaston mukainen. Tarjoukset voivat vaikuttaa rahtimaksun hintaan. "

Kodinpuhdistus? Itseasiassa taisi olla niin että heiltä sain myös sen laskun silloin. Onkohan tuotteen myynnistä vastaava?
 
Minultakin löytyy! Itseasiassa noita kumpaakin ainetta, ja tykkään myös todella paljon. On tosi riittoisaa ja siinä mielessä edullista! Itse ostin tuota all tip top-ainetta jostain markkinoilta, olikohan paikalliset kalamarkkinat.
 
Tip Top on aivan uskomattoman hyvä tuote. Tenavat piirsivät waterproof tussilla muovimattoon enkä saanut sitä millään pois. Melkein vuoden harmittelin jälkeä ja olimme jo vaihtamassa maton uuteen. Kuulin tuotteesta ja ajattelin kokeilla ainetta ja jälki lähti heti pois. Muutenkin toimii joka paikkaan erinomaisesti.
 
tope on paras
TOPE on PARAS ja tehokkain aine, mihin olen koskaan törmännyt. Ihan uskomaton. Valkoiset ovet ja kaapit tulivat valkoisemmiksi kuin koskaan. Hella hohtaa!
En ole vielä likaan törmännyt, jota Tope ei poistaisi. Vaikka tilaisi netistä viisikin purkkia, niin menekki on taattu!

Kaupanpäällisenä siis se, että tuote on puhdas luonnontuote. Eli kun ihmetellään, miksi lapset allergisoituvat - nykytietämyksen mukaan tavallisa koteja puunataan liikaa ja liian voimakkailla aineilla. Tämä luonnontuote ei siis ainakaan tapa samalla tavalla kodin normaalia (ja hyödyllistä) bakteerikantaa kuin klorite sun muut myrkyt.


 
Äimän käki
Kiitos teidän kehujenne, ostin Oulun suurmessuilta toissapäivänä purkillisen. Nyt on kädet hellänä kun oli pakko jatkaa puhdistusta pinnoilta toiselle. Aineen tehoon jäi koukkuun! Kokeiltiin sitä myös miehen moottoripyöräkypärään, johon liiskautuneita ötököitä ei muilla aineilla ole saanut pois. Nekin lähtivät tosi helposti, nyt mulla on pelkona että mies taitaa omia aineen pyöränsä kiillotukseen.....
 
hölmö hihhuli
Minäkin lankesin ostamaan tätä. Toivotaan, että on kehujenne arvoinen. Minulla on kaapissa vaikka mitä pesuainetta, mutta aika tehottomilta ne tuntuvat. Jospa nyt vihoinkin löytyi se paras! :)
 
Himosiivooja
Tilasin ihan mielenkiinnosta All Tip Topia verkkokaupasta ja täytyi heti tulla kiittelemään Teidän hyvistä pesuaine vinkeistä . Kaakelit hohtavat puhtaina!!!! :hug:
 
Keijo
Hei haloo!!!

Jos tuotteen koostumuksen ero tavalliseen saippuaan on ainoastaan kiillotussavi niin mihinkähän sen teho mahtaa perustua...

En väitä että aine ei olisi tehokas, mutta väitän sen ihmeellisen tehon perustuvan vain ja ainoastaan saveen eli hienojakoiseen hiekkaan. Kyllä tahra kuin tahra lähtee kun kostealla hiekkaisella rätillä aikansa pyörittelee. Paljon halvemmalla tahroista pääsette vaikka autovahalla, senkin ällistyttävä tahranpoistokyky perustuu samaan vallankumoukselliseen keinoon...

:kieh:
 
Juu, autovaha on varmasti ihan yhtä tehokasta. Toimintaidea molemmissa sama.Makuasiahan se tietysti on, millä pintoja pudistaa, meillä kuitenkin tiptop käytössä kotona sisätiloissa ja autovahan käyttö rajoittuu auton ja moottoripyörän puunaukseen. Tope ei ole ihan halpaa, iso purkki 20 euroa ja pienempi 17 euroa, mutta riittoisuus on erittäin hyvä.
 
Minva
Eipä tuo 20 euroa ole paha hinta tuolle tuotteelle, jos ajattelee tuotteen tehoa ja pitkäkestoisuutta. En ole koskaan autovahalla kaakeleita/pesualtaita pessyt, joten jätän sen autotalliin toiseen käyttöön. Aineen hiomisominaisuuksista en osaa sanoa mutta aineella olen pessyt keraamisia tasoja jo parikin vuotta ilman mitään näkyvää jälkeä hiomisesta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2006 klo 18:58 Minva kirjoitti:
Eipä tuo 20 euroa ole paha hinta tuolle tuotteelle, jos ajattelee tuotteen tehoa ja pitkäkestoisuutta. En ole koskaan autovahalla kaakeleita/pesualtaita pessyt, joten jätän sen autotalliin toiseen käyttöön. Aineen hiomisominaisuuksista en osaa sanoa mutta aineella olen pessyt keraamisia tasoja jo parikin vuotta ilman mitään näkyvää jälkeä hiomisesta.
Samat sanat, paitsi että aion vasta tänään kokeilla ekaa kertaa tätä juuri tilaamaani tuotetta. :) Toivottavasti on kehumisen arvoinen... ;)
 
Hei oliivipuu, mitkä oli toimituskulut tuon 20 ? päälle sinulla? En nyt halua mitään pesuainekimppaa alkaa keräämään ja kiinnostaa tuo tuote, jos siis todella puhdisaisi tuon meidän pinttyneen pesuhuoneen. Pelkään vaan, että kalliin tuotteen lisäksi vielä kallis rahti. Vaikka, jos se toimii, mitä sitä ei ostaisi...
 
Tilasin Kodinpuhdistuksen verkkokaupasta (www.kodinpuhdistus.fi) pari purkkia ja maksu oli matkahuollon postimaksu. Eivät ottaneet sen enempää toimitusmaksua. Olisin halunnut postin kautta tuotteet mutta postin hinnoittelu oli hieman kalliimpi, joten tilasin tuotteet matkahuollon kautta. Maksoi 5.40 euroa. Harmitti vain kun en tajunnut pyytää enempää tilaajia purkeille kun lupasivat tarjouksia suuremmalle tilaukselle. Tuotteet tulivat nopeasti parissa päivässä. Ilmeisesti joku muukin on kipeänä innokkaasta pesemisestä :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.08.2006 klo 21:38 pikkuruu kirjoitti:
Hei oliivipuu, mitkä oli toimituskulut tuon 20 ? päälle sinulla? En nyt halua mitään pesuainekimppaa alkaa keräämään ja kiinnostaa tuo tuote, jos siis todella puhdisaisi tuon meidän pinttyneen pesuhuoneen. Pelkään vaan, että kalliin tuotteen lisäksi vielä kallis rahti. Vaikka, jos se toimii, mitä sitä ei ostaisi...
Tilasin 6kpl paketin kavereiden kanssa yhdessä. Myyntimies antoi alennusta postimaksussa + puhdistusliinan kaupan päälle joten kun tuli postin kautta niin maksoi vain jotain 5?. Rahtihan ei olisi maksanut mitään, mutta aattelin että on helpompi hakea postista. :) Sen verran olen testannut että hyvin lähtee lika pois! Uuni pesty, keittiön altaat ja uunipelti. :D Kunhan tässä jaksaisi alkaa kuuraamaan vessaa niin varmaan yllättyisin positiivisesti :whistle: ;)
 

Yhteistyössä