Onko kukaan tilannut/nähnyt kun joku 1 ihminen olisi tilannut ravintolassa itselleen samaan aikaan kaksi pääruokaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tatti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23197551]En ole kyllä nähnyt tai itse tilannut. Kuulostaa aika oudolta. Oletko ahne/syöppö vai eikö sulla ole kavereita?[/QUOTE]

Kuponki on huomenna viimeisen päivän voimassa, ja ainoot kaverit asuu 200km päässä...

Ja mua kiinnostaisi kokeilla eri ruokavaihtoehtoja, niin tossa tulisi koitettua heti kahta kerralla.

Ota ihmeessä kaks annosta, pyydät sit loput mukaan :) Niin mä oon ite tehny monesti, jos en jaksakaan syödä esim ylisuurta pizzaani loppuun :)
Jos joku ihmettelee tai luo oudoksuvia/paheksuvia katseita, se on hänen häpeensä :D Mä en ainakaan enää tässä iässä jaksa kiinnostua hevonperseen vertaa siitä, mitä muut musta ajattelee. Ja hyvä niin, oon saanut karsittua kaikki muka-ystävät pois piireistäni ja jäljelle on jäänyt vain Oikeat Ystävät :)
Lisäks oon saanut asenteeni takia monet miehet ihastumaan itseeni, hassua, eikö :D

Joo, mä ite tilasin Espanjassa ollessani paellat molemmille. Paella on tarkoitettu pöytään yhteiseksi syötäväksi, on yleensä kahdelle. :D Oli muuten täyttävä raflakäynti.

Minä tein noin kerran, mutta se oli moka. Ei ollut tietoa ravintolakäytännöstä muuta kuin, että voi tilata alkusalaatin, pääruoan ja jälkiruoan. Reippaana tyttönä tilasin sitten "alkusalaatin" ja pääruoan ja sanoin katsovani jälkiruokaa myöhemmin. Muistan kun tarjoilija katsoi hetken ja lähti. No alkusalaatti tuli ja se oli sellainen pääruokasalaatti eikä mikään alkuruoka. Vedin sen mahaan ja olin aika täynnä. No varsinaista liharuokaa söin jonkun verran ja kaverikin mainitsi, että on sinulla tuota ruokaa. Jälkiruokaa en enää tosiaan tilannut. Vähänkö nolotti kun pöytä notkui ruokaa.

Yhteistyössä