Onko kukaan tilannut mitään Minousa-shopista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25770353]Katselin, että sieltä löytyisi kaikkea kivaa mutta uskaltaakohan tuolta tilata...? :) Onko kukaan asioinut ko. liikkeen kanssa?[/QUOTE]

Minä olen tilannut. Toisen tilaamistani tuotteista sain jo 2 päivän kukuttua. Toinen oli tilapäisesti loppu ja kauppias lähetti viestiä ja kysyi haluanko perua tilauksen toisen tuotteen osalta. En perunut ja tuote tuli muutaman viikon kuluttua.

Minä myös tilasin kerran sieltä yhden tuotteen. Se oli tilapäisesti loppu, ja kauppias kysyi (kuten edelliseltäkin) että josko haluan perua tilauksen. Olin ilmoittanut haluavani tuotteen mahdollisimman nopeasti, joten sattui pieni väärinkäsitys ja tilauksen tulo peruuntui. Näin ei pitänyt käydä, mutta erehdykset on inhimillisiä ja kauppias pahoitteli asiaa jälkeenpäin, eli eipä siinä mitään. :) Mutta kyllä minusta vaikuttaa luotettavalta kaupalta ja kauppiaalta ja tosiaan kivoja tuotteita.

Mä tilasin tytölle viime kesäksi morsiusmekon. Käytiin vielä kesälomamatkalla ohikulkiessa sovittamassa mekkoa ja hyvä että käytiin, sillä seuraava koko oli sopiva. Saatiin mekko matkaan mukaan ja kaupan päällisiksi vielä ihanat mekkoon sopivat korut. Luotettavan oloinen yrittäjä.

Alkuperäinen kirjoittaja En vielä:
En ole tilannut, mutta sivuja kyllä katsellut. Siellä on tosi ihania tyttöjen mekkoja! :)

Niin ja taannoin lähetin kyselyn yhdestä tuotteesta, jonka ostamista harkitsen... Vastaus tuli vissiin ihan saman päivän aikana, mikä oli minusta todella positiivinen asia (joissakin puljuissa kun vastausta saa odotella joskus useammankin päivän ajan).

Yhteistyössä