Gina Tricot, onko kokemuksia?

Mä kävin muutama kuukausi siten ja silloin oli jotkut huippualet siellä. Tosi edullisesti ostin pari neuletta ja pari trikoopaitaa ja on olleet paljon käytössä, eikä ole moitittavaa laadussa!
 
Kyllä siellä oli kokoja joka lähtöön, tai ei ehkä plus-kokoja, mutta varmaan ainakin siihen 44 asti. Mulle sopivia oli M-koon vaatteet ja en ole mikään langanlaiha, vaan tämmöinen normaali.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
tiiän et oon vastaus palstal mut tietääks kukaan ginatricot:in aukioloaikoja ?
No ihanpa nuo on myymäläkohtaisia nuo aukioloajat.

Halpaa ja laatukin sen mukaista. Yhden kivan neuleen ostin joka sitten nukkaanntui jo ensimmäisessä käytössä.
 
kolmen äiti
Jotain olen ostanut, trikoo topit on hyviä (9,90e) ja niitä löytyy eri väreissä. On siellä sit sellastakin mitä en ikinä laittais päälle, joitain ysärihirvityksiä. Joskus sieltä tekee löytöjä ja siellä on hyvä valikoima koruja!
 
bride of dracula
kävin jyväskylän reissulla, aika samanlainen kuin hm. kamalasti räikeitä pikkutoppeja ja farkkuminareita.. minulla on kyllä yksi gina tricot toppi, ostettu siitä isosta kauppapaikasta tampereen läheltä. pitkä valkoinen jossa korsettipainatus. n. 10 e maksoi.. olisi pitänyt ostaa kaksi jos laatu samanlainen kuin hm:llä.. :/
 

Yhteistyössä