Onko kukaan tilannut amazon.comista vauvan tarvikkeita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tilaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tilaaja

Vieras
Näin tuolla ihanan fisher pricen vauvan hyppelylelun (Precious Planets Jumperoo) ja tuolta saisi sen puolet halvemmalla kuin suomesta (lelukeisarissa hinta 190?).

Neuvoja tai teidän kyseisestä putiikista tilanneiden kokemuksia ja neuvoja kaipailen.

Kuinka homma toimii, postituskulut ja onko jotain mahdollisia tulli yms maksuja?

Olen tilannut muuta tavaraa Amazonista, ja hyvin on toiminut. Postikulut ovat olleet muutamia euroja eli ei paha. Periaatteessahan tullimaksut tulis kun Amerikasta tilaa, mutta ei mulle oo Amazonin kohdalla koskaan tullut vaikka tilausten loppusummat ovat menneet kevyesti niiden rajojen yli.

Amerikan Amazonista eivät toimita kaikkea tavaraa Suomeen. Itse yritin tilata jotain mobilea, niin sain vaan ilmoituksen että ko. tuotetta ei toimiteta USA:n ja Kanadan ulkopuolelle. Kirjoja olen tilannut monesti ja DVD:tä ja hyvin on homma toiminut. Hinta jäi noissakin postituskuluineen reilusti alle Suomen hintojen.

Alkuperäinen kirjoittaja Limone:
Amerikan Amazonista eivät toimita kaikkea tavaraa Suomeen. Itse yritin tilata jotain mobilea, niin sain vaan ilmoituksen että ko. tuotetta ei toimiteta USA:n ja Kanadan ulkopuolelle. Kirjoja olen tilannut monesti ja DVD:tä ja hyvin on homma toiminut. Hinta jäi noissakin postituskuluineen reilusti alle Suomen hintojen.

Se on kyllä totta, että esim. elektroniikkaakaan ei ainakaan toimiteta Suomeen, eikä kai vaatteitakaan. Kyllä se sitten kerrotaan siinä kun yrittää tilata.

Kiitoksia kovasti vastauksista.

Sama masiina löytyy tuolta uk. versiosta, joskin hieman hintavempi kuin jenkkilästä mut jos sitten noissa tullimaksuissa yms. säästäis sen verran. Löysin jostain sivustolta et kun tilaa niin saattaapi joutua maksamaan alv. tai jotain muuta sellaista, pitääkö paikkaansa?

Ihan pihalla kun ekaa kertaa tilaamassa ulkomailta jotain :)

Yhteistyössä