onko kukaan tehnyt täytekakkua pyörittämällä kääretorttu levyn palasia..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
eli siis tein kääretorttu levyjä ja suikaloin ne 4 osaan,sit täyteainetta ja pyöritin niinkuin ison kääretorttu palasen..se koko sydeemi on nyt tuossa kakku vuoassa,mun se pitäs vaan päällystää ja koristella mut nyt iski paniikki että lötsähtääköhän se kun mä sen otan tuolta vuoasta pois..onko kukaan tehny vastaavaa,onko pysynyt kasassa?

En ole tehnyt. Olen toki tehnyt täytekakun tekemällä pellillä kääretorttupohjan, leikannut neljään samankokoiseen osaan, laittanut osien välillä täytettä ja kasannut niistä tavallisen, neliönmuotoisen täytekakun.

Mä olen tehnyt tuolla systeemillä muutaman kerran sellaisen "barbie-kakun". Kyllä mulla ainakin pysyi kasassa, ja mä laitoin siihen vielä pari kolme kerrosta päällekkäin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En ole tehnyt. Olen toki tehnyt täytekakun tekemällä pellillä kääretorttupohjan, leikannut neljään samankokoiseen osaan, laittanut osien välillä täytettä ja kasannut niistä tavallisen, neliönmuotoisen täytekakun.

joo,noin siitä ois varmaan tullu samanlainen kun tavallisesta kakusta,mut tein nyt erilaisen version niin pelkään että siitä rupee reunat kaatumaan..

Alkuperäinen kirjoittaja jokunen:
Mä olen tehnyt tuolla systeemillä muutaman kerran sellaisen "barbie-kakun". Kyllä mulla ainakin pysyi kasassa, ja mä laitoin siihen vielä pari kolme kerrosta päällekkäin ;)

mulla siihen meni 2 peltillistä eli 8 suikaletta sitä pohjaa,ja tuli siis tavallisen kakkupohjan kokonen..jospa se täyte sitä kiinnittäis ja pysyis ehjänä.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Pellillisestä olen tehnyt.Ekan suikaleen kiersin rullalle ja loput kiersin sen ympärille.Hyvin pysyi kasassa.

Eikä tämä ole ollut missään vuoassa.Kun täyte levitetty suikaleisiin,olen laittanut sen suoraan kakkulautaselle.
Ja kahdesta pienemmästä suikaleesta saa tehtyä vaikka korvatkin kakkuun.

Pellillisestä olen tehnyt.Ekan suikaleen kiersin rullalle ja loput kiersin sen ympärille.Hyvin pysyi kasassa.

Eikä tämä ole ollut missään vuoassa.Kun täyte levitetty suikaleisiin,olen laittanut sen suoraan kakkulautaselle.

mä tein sen eilen makustumaan niin laitoin se siihen vuokaan että ois tiukemmin yhdessä ne siivut..onneks muilla ainaki on hyviä kokemuksia niin luotan että se pysyy kasassa. :)

mä tein sen eilen makustumaan niin laitoin se siihen vuokaan että ois tiukemmin yhdessä ne siivut..onneks muilla ainaki on hyviä kokemuksia niin luotan että se pysyy kasassa. :)

Minäkin tehnyt aina päivää ennen sen itse kakun ja laittanut siihen ympärille leivinpaperia ja kelmua päälle.Ei taitaisi ees löytyä sopivaa vuokaa päälle.Voiskin olla ihan hyvä juttu.Eikö kakku tartu kiinni siihen vuokaan?
Ei kun olet ilmeisesti laittanut siihen kakkupohjavuokaan?

Minäkin tehnyt aina päivää ennen sen itse kakun ja laittanut siihen ympärille leivinpaperia ja kelmua päälle.Ei taitaisi ees löytyä sopivaa vuokaa päälle.Voiskin olla ihan hyvä juttu.Eikö kakku tartu kiinni siihen vuokaan?
Ei kun olet ilmeisesti laittanut siihen kakkupohjavuokaan?

mä vuorasin sen leivinpaperilla ja siinä on irtopohja niin luulen että sen saa vaan kipattua siitä aika helpolla (en ole vielä ottanut sitä siitä pois)

Yhteistyössä