Onko kukaan tehnyt säilytyskalusteita itse?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla räjähtää kohta pää kun ei ole tosiaan tilaa mihin kaikkea tavaraa puskea, ja säilytyskalusteet ( lipastot, arkut, kaapit ym) maksaa kuitenkin aika paljon. Onko kukaan tehnyt niitä itse, säästääkö kuinka paljon?
Aika ajoin vähennän aina tavaraakin, mutta silti joka paikka pursuaa ylitse. Vaatehuoneessa ei ole tarpeeksi tilaa, sinnekkin pitäis keksiä hyvä ratkaisu. Samoin lastenhuoneeseen, ja olohuoneeseenkin pitäis saada jokin nätin näköinen matala kaapisto/laatikosto. Arggh!

Meillä on muutamia mun suunnittelemia ja miehen tekemiä huonekaluja, lähinnä hyllykköjä/kaappeja tai siis mun sukulaiset on ne jo ryöstänyt kun meille uuteen asuntoon ei mahtunut kaikki...

Tulee halvemmaksi ja kannattaa jos on vaan työkalut ja tekee siistiä jälkeä! Niin ja tietää mistä hakea puutavaraa ja mittaan sahattuna..Tällä hetkellä meillä on pojille 250 pitkä mäntypöytä koulupöytänä ja hintaa ihanuudelle tuli 60 euroa kaikkineen, työkalut oli tietysti jo olemassa. Tytön huoneessa korkea ja kapea hyllykkö. Hinta petseineen kaikkineen 50 euroa. Eli musta kannattaa.

Alkuperäinen kirjoittaja venera:
Meillä on muutamia mun suunnittelemia ja miehen tekemiä huonekaluja, lähinnä hyllykköjä/kaappeja tai siis mun sukulaiset on ne jo ryöstänyt kun meille uuteen asuntoon ei mahtunut kaikki...

Tulee halvemmaksi ja kannattaa jos on vaan työkalut ja tekee siistiä jälkeä! Niin ja tietää mistä hakea puutavaraa ja mittaan sahattuna..Tällä hetkellä meillä on pojille 250 pitkä mäntypöytä koulupöytänä ja hintaa ihanuudelle tuli 60 euroa kaikkineen, työkalut oli tietysti jo olemassa. Tytön huoneessa korkea ja kapea hyllykkö. Hinta petseineen kaikkineen 50 euroa. Eli musta kannattaa.
Kiitos rohkaisevasta tekstistä ;) Mä kun en tunne ketään joka olis itse nikkaroinut ja näin ollen en tiennyt hintoja ollenkaan. Eikun suunnittelemaan!

me tehtiin edelliseen asuntoon eteiseen vaatehyllykkö.Liimapuulevystä kaks kapeeta hyllykköä sivuille (ikeasta niihin trissa laatikot) ja väliin kenkähyllyt ja vaatetanko...tuli muutes hieno ja just sopiva siihen pieneen tilaan.ja voi maalata,lakata yms. ihan minkä väriseks haluaa.kaikenlaista muutakin pientä on tullu värkättyä...

Yhteistyössä