Onko kukaan teettänyt romukullasta itselleen uutta sormusta tai jotain korua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gekkolisko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gekkolisko

Aktiivinen jäsen
17.01.2007
8 486
0
36
Mitä tuli maksamaan ja paljoko kultaa tarvittiin?

Haluaisin teettää kihla- ja vihkisormuksesta (sileitä perussormuksia) sekä parista kaulaketjusta sellaisen paksumman sormuksen, johon tulisi kolme pientä timanttia, merkiksi ikäänkuin jokaisesta lapsestamme. se olisi sellainen "rakkaus-sormus", joka sitten korvaisi kihla-ja vihkisormuksen...

oon teettäny ja mun mielestä kannattaa viedä vain jos on katkenneita ketjuja,parittomia korviksia tms joilla ei tosiaan enää tee mitään,se korvaus on kuitenkin niin vähäinen loppupeleisssö

hinta määräytyy sulatetun kullan painosta.

teetin vihkisormukseni isävainaan kihlasormuksesta, sulatettiin, kavenettiin ja pienennettiin ja upotettiin 10 timanttia. Sukulaisalennuksineen hintaa jäi 470e.

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
oliks omat timantit vai uudet? mä aattelin jostain korviksista ottaa timantit sormukseen.

Uudet. Kannattaa viedä kaikki mitä laatikoista löytyy, rikkinäiset, parittomat jne.
Korviksista voi mainiosti ottaa timantit.

Täällä työ maksaa...

Itselläni on 22K ja 21K kultaisia koruja, jotka voi vaihtaa painon mukaan uusiin vastaavan laatuisiin. Saattaa siinä jonkun euron hävitä, mutta ei paljoa. Sama koskee sulattamista ja uusiokäyttöä. Siis ulkomailla.

Ei varmaan ollut vastaus kysymykseen :ashamed: En siis täällä raaskinut teettää...

Yhteistyössä