:wave: :wave: :wave: Ostin sen kyllä vaan en tarvinnut. Maitoa tuli enempi kuin poika söi ja ei tarvinnut kun rinnasta vähän painaa kun niin sai käsin täytettyä pullon =)
Ostin rintapumpun alesta ennen esikoista ja esikoisen aluimetyksen aikana ylimääräisiä maitoja pumppasinkin, mutta pian huomasin, että käsilypsy on paljon helpompaa. Esikoisen imetyksen jälkeen olen vielä 4 vuotta imettänyt kolmea lasta.
Kolme lasta ja pitkät imetykset eikä ikinä tarvetta pumpulle, koska imivät tiheään tai pullolle, koska imetin missä milloinkin Kätevää
Sellainen "rinnat pamahtaa maidosta" olo oli toki välillä aamuisin ekana kuukautena aina, mutta sehän on ihan normaalia ja vauva hoiti asian sitten pois päiväjärjestyksestä.
Oon selvinnyt ilman. Ekaa imetin 13kk ja neiti nyt 10kk ja imetän edelleen. Kyllähän sitä on ollut välillä myös niitä oloja, että rinnat räjähtää, mutta aina lapset on korjanneet asian
en olisi kyllä ikinä selvinnyt ilman pumppua ! eihän sitä pääse ilman vauvaa mihinkään jos ei pumppaa maitoa ja juota pullosta:0 paitsi tietenkin jos antaa korviketta, mitä minä en halunnut ihan pienelle antaa.
Alkuun tarvitsin sitä koska poika oli lastenosastolla syntymänsä jälkeen ja minä synnyttäneiden osastolla ja sitten kotona, niin piti pitää maidontuotanto yllä.