onko kukaan sanonut teille että olette hyviä äitejä.

Niin, onko kukaan sanonut että olette hyviä äitejä vaaikka olette saaneet lapsen alaikäisenä..vai onko paöaute vierailta sivusta seuranneilta aina ollut nagatiivistä?

Minä olen kyllä odotusaikana kuullut pelkkää kauhistelua, ehkä joku on kyllä puolustellutkin että kyllä se pärjää vaikka maailma pistisi tulta suoraan niskaan...jaa niin on kyllä välillä tullutkin..SILTI TÄSSÄ OLLAAN JA ELETÄÄN..ONNELLISESTI. Monet on kylläkin joutuneet pyörtämään epäily sanoissaan ajanmittaan...sillä sitä on selvitty kamalailta ihmisisltä kun sulkee korvansa..niinkun varmaaan tiedättekin.
 
Larajh
Minulle on moni sanonut, että olen hyvä äiti. Jo laitoksella pari kätilöä, sitten meidän oma terveydenhoitaja, äitini ja muut sukulaiset sekä tietenkin rakas ukkoni (jonka mielestä olen paras mahdollinen äiti!) :) Olin tosin 19 kun sain esikoiseni... Mutta kyllä on mieltälämmittävää kun joku muukin huomaa sen miten paljon äitinä olosta nauttii! :)
 
iota harmailee
Minulle on monta kertaa sanottu että olen hyvin kasvattanut lapseni vaikka olen nuori äiti. Ja varsinkin neuvolassa on muutamankin kerran täti niin sanonut ja nuorimmaisen ristiäisten aikaa pappi kehui kovasti kun on niin hyvin kasvatettu. On monia muitakin jotka on asiasta sanonut.
 
äiskä87
neuvolan tädit muistaa aina sitä sanoa, niinkuin omakin ukko, mutta erittäin suuressa arvossa pidin sitä kun tytön ollessa n2-3kk kävimme vanhan, kokeneen ja paaljon lapsia hoidelleen isoäitini luona kylässä, ja melkeinpä heti eteisessä niin sponttaanisti tokaisi että "on kuin luotu äidiksi!!" siitä tuli hyvä mieli pitkäksi aikaa ja itseluottamus kasvoi... =)
 

Yhteistyössä