Onko kukaan saanut sosiaalitoimiston luototusta?

näin
Alkuperäinen kirjoittaja Tähtisädetikku;23100886:
pikavipit?
kuka ehdointahdoin haluaa jotain pikavippiä ottaa?
niissä on järkyttävät korot yms.huh.
Ja niitä korkoja ne ei saa lain mukaan periä... en ymmärrä miks ihmiset niitä maksaa, pääoman ku maksaa pois niillä ei sen jälkeen ole edes laskutusoikeutta.
 
"vieras"
Mun käsittääkseni se on aika paikkakuntakohtaista millä säännöillä myöntävät, tuota luototustahan ei joka kunnassa ole edes mahdollisuutta saada. Eli paras varmaan kysyä suoraan sieltä.
 
[QUOTE="vieras";23100985]Mun käsittääkseni se on aika paikkakuntakohtaista millä säännöillä myöntävät, tuota luototustahan ei joka kunnassa ole edes mahdollisuutta saada. Eli paras varmaan kysyä suoraan sieltä.[/QUOTE]

meinasin huomenna sinne soitella ja kysyä onko miten mahdollista.
täällä ei saa sossusta takuuvuokraa ollenkaan sitä kysyin joten siksi mietin tuota onkohan mahdollista sitten saada ei tulisi laakista niin tiukkaa kun sitten muutot sun muut joutuu ajattelemaan päälle.
 
No jos sossusta kyselee lainaa niin on varmasti jo niin epätoivoinen, että vippifirmat on jo koluttu läpi. Tässä vielä, ellei nytkään avautunut:

just että kyllä siellä taas joku loistaa järjellää :LOL:
olen punninnut eri vaihtoehtoja ja tuollasivuilla oli Sosiaalisesta luotosta ei peritä toimitusmaksua eikä järjestelypalkkiota.
joten miksi sitä ei voisi silloin kysyä.
ja juu mun ei tarvi pikavippejä kysellä jos tuo ei onnistu voin marssia pankkiin ja kysyä sieltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tähtisädetikku;23101089:
just että kyllä siellä taas joku loistaa järjellää :LOL:
olen punninnut eri vaihtoehtoja ja tuollasivuilla oli Sosiaalisesta luotosta ei peritä toimitusmaksua eikä järjestelypalkkiota.
joten miksi sitä ei voisi silloin kysyä.
ja juu mun ei tarvi pikavippejä kysellä jos tuo ei onnistu voin marssia pankkiin ja kysyä sieltä.
Jos sinulla on tilanne se, että onnistuu ottaa lainaa pankista, niin miksi edes kyselet muuta?
 
Jos sinulla on tilanne se, että onnistuu ottaa lainaa pankista, niin miksi edes kyselet muuta?
No miksi en saisi kysyä halvita vaihtoehtoa?:O
on sulla kumma ajatusmaailma suoraan sanottuna..
jos tuohon ei tule mitään käsittely yms juttuja kuten tulee pankissa,sitten maksuun ei tule korkoa tuon mukaan oikeestaan mitään niin miksi pitäisi ekana mennä pankkiin :O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tähtisädetikku;23101144:
No miksi en saisi kysyä halvita vaihtoehtoa?:O
on sulla kumma ajatusmaailma suoraan sanottuna..
jos tuohon ei tule mitään käsittely yms juttuja kuten tulee pankissa,sitten maksuun ei tule korkoa tuon mukaan oikeestaan mitään niin miksi pitäisi ekana mennä pankkiin :O
Niin kumma ajatusmaailma minulla on, että käsitän sossulainojen olevan heitä varten, jotka sitä tosiaan tarvitsevat.
 
"asdfasdf"
Niin kumma ajatusmaailma minulla on, että käsitän sossulainojen olevan heitä varten, jotka sitä tosiaan tarvitsevat.
Anteeksi, mutta jos nyt rauhoituttaisiin, ihan jokainen. Tappelua tästä ei tarvitse väenvängällä tehdä. Se luoton ja lainan myöntäminen menee luultavasti kunnittain ja on harkinnanvarainen asia. Jos joku sitä hakee, niin se ei oikeastaan kuulu meille, jotka eivät siitä asian akuutista luonteesta ja sen myöntämisestä ole päättämässä.
 

Yhteistyössä