S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pennola:Tetrasykliinejä käytetään toisinaan aknen hoidossa, ruusufinniin tuo lääkeryhmä tehoaa kylläkin parhaiten niin kuin edellä olikin joku todennut.
Ikävä kyllä antibiootin lopettamisen jälkeen akne tahtoo uusia isolla osalla. Itse olen aikoinani käynyt useita hoitoja läpi voiteista antibioottiin ja lopulta sain sen parhaimman eli isotretioniini-kuurin (Roaccutan jne.), joka on A-vitamiinijohdannainen. Sinullekin lämpimästi suosittelen Roaccutan-kuuria, mikäli aknesi on paha ja et muutoin saa sitä talttumaan. Sen lääkkeen aikana ei tosin saa olla missään nimessä raskaana eikä tulla raskaaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja pennola:Tetrasykliinejä käytetään toisinaan aknen hoidossa, ruusufinniin tuo lääkeryhmä tehoaa kylläkin parhaiten niin kuin edellä olikin joku todennut.
Ikävä kyllä antibiootin lopettamisen jälkeen akne tahtoo uusia isolla osalla. Itse olen aikoinani käynyt useita hoitoja läpi voiteista antibioottiin ja lopulta sain sen parhaimman eli isotretioniini-kuurin (Roaccutan jne.), joka on A-vitamiinijohdannainen. Sinullekin lämpimästi suosittelen Roaccutan-kuuria, mikäli aknesi on paha ja et muutoin saa sitä talttumaan. Sen lääkkeen aikana ei tosin saa olla missään nimessä raskaana eikä tulla raskaaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja pennola:Tetrasykliinejä käytetään toisinaan aknen hoidossa, ruusufinniin tuo lääkeryhmä tehoaa kylläkin parhaiten niin kuin edellä olikin joku todennut.
kiitos!
mun aknen aiheuttaa hormonikierukka, joten ennemmin heivaan sen kuuseen kuin haen tuon roaccutan-kuurin. kuulosti niin hurjalta tuo raskauskielto, että en halua niin vahvoja lääkkeitä syödä. mutta hienoa että tarvitsijoille on kehitetty tepsiviä lääkkeitä.
vielä kysyisin, että onko kenellekään nämä tetrasykliinit aiheuttaneet vatsaoireita?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pennola:Tetrasykliinejä käytetään toisinaan aknen hoidossa, ruusufinniin tuo lääkeryhmä tehoaa kylläkin parhaiten niin kuin edellä olikin joku todennut.
Juurikin näin! Itse olen aloittamassa tuota vahvempaa kuuria, sillä niiiiin monen antibioottikurin jälkeen ei vain jaksa enää!! Ja siis hormonikierukka minullakin aiheutta tosi pahan aknen, mutta se jäi päälle vielä kieruykan poistamisenkin jälkeen.. Nyt on lapset tehty, joten voi vain pitää huolen ettei lisää tule, siksikään ei ole merkitystä minulla tuon kuurin suhteen.. Sitten jos nämäkin vaivat olisi iäksi pois!!
Alkuperäinen kirjoittaja mie vaa:Orisyklin, tetrasyklin, mitälienee muita... ainaskin viisi kuuria olen syönyt viimeisen seitsemän vuoden aikana.
Puolisen vuotta kuurin loputtua pysyy näppylät poissa, sitten ne iskee taas. Tässä taas mietiskelen uuden kuurin hankkimista kun vakuutus onneks kattaa ihotaudin hoidon. =/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kokeilla bm voidetta akneen.olen nyt 35v ja kärsinyt näppylöistä niin kauan kun muistan, syön myöskin diane novaa ja nyt oon käyttänyt tota voidetta n.1 vuoden ja aika pian käytön aloituksen jälkeen mun ihosta tuli paljon parempi,nyt on naama siinä kunnossa ettei tarvita edes meikkivoidettaja auttaa myös arpiin