Onko kukaan ottanut kaukaloa mukaan synnyttämään menessä?

Eli siis itsellä tilanne se että olen menossa yksin synnyttämään. Yleensähän mies tms kai tuo kaukalon ja muut kotiutumis jutut sairaalaan myöhemmin, mutta onko kukaan ottanut heti mukaan kaikkea?
Mun vaikea saada ketään sitten kaukaloa kotoa hakemaan ja sairaalaan tuomaan. Säilytystilat kuitenkin varmaan pienet on.. Mietin jos siihen olisin pakannut kaiken välttämättömän itselleni ja vauvalle. Muovipussiin heittänyt sitten tavarat pois lähtiessä. Tuleeko valitusta jos näin tekee? Taksilla tullaan kotiin mut Turun alueella kai hankala saada taksia kaukalon kanssa..?
 
perhehuone
meillä oli mukana... tietysti vähän eri tilanne ku meillä oli oma auto ja jätettiin se sinne.... mutta jos ajattelee niin ainakin säilytys tilan puutetta ei olis ollu täällä....
 
Mä menin taksilla yksin synnyttämään ja ajattelin, että jos kukaan ei pääse mua hakemaan soitan taksin kotini läheltä ja pyydän hakemaan ensin kaukalon ja muut vauvan kamppeet meiltä tullessaan. Äitini (ajotaidoton) oli meillä lapsenvahdissa ja mieheni töissä, joten mulla ei käynyt vieraita sairaalassa. Onneksi kuitenkin isäni pääsi autolla hakemaan.
 
Niin no itse en autoa omista eli taksilla olis tarkoitus mennä ja tulla..
Ja ihan normaali huoneessa olla, siksi sitä tilaa mietin. Mutta eihän se enempää tilaa vie kun yksi kassikaan? Ja kai sen voi laittaa sängyn alle tms..
Enkä siis tosiaan aijo ottaa mukaan kun kaiken oikeesti tarpeellisen.
 
Autossa oli kyllä mukana kun polikliinisesti oli tarkoitus synnyttää kuopus, kuten tuli sitten tehtyäkin. Taksilla jos olis joutunut menemään niin olisin ottanut kaukalon mukaan, kun tarkoitus oli kotiin lähteä suunnilleen samantien.
 
.
Ainakin vuonna 2007 TYKSissä ei sanottu mitään vaikka mulla oli vauvan kaukalo 3-hengen huonessa siinä oman sängyn vieressä muutama päivä ennenkuin päästiin vauvan kanssa kotiin.
Eli ota huoletta kaukalo mukaan!
 
vieras
Olen nähnyt huonetovereilla kaukaloa mukana kahdella synntysreissulla, voit ottaa :) Kukaan ei varmasti paheksu tai ihmettele. Sulla on siellä osastolla oma tilasi mihin majoitut ja sinne johonkin nurkkaan yksi kaukalo mahtuu, tai ikkunalaudalle.
 
Tinii harmaana
Me oltiin tammisaaressa synnyttämässä vaikka ollaan helsinkiläisiä ja kaukalo oli mukana alusta loppuun kun ei tultu omalla autolla paikalle.

Ja mikä juttu toi oli että turussa ei saa taksia kaukalon kanssa??
Helsingissä oon ajellu lukuisia kertoja taksilla kaukalon kanssa eikä ikinä oo ees tullut mitään mutinoita... Miksi se taksikuskeja haittaisi jos on kaukalo mukana?
 

Yhteistyössä