V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Yhdessä ollaan mukana, sekä minä että mieheni. Ollaan kerätty pisteitä ja pisteillä valittu lahjoja vaikka kuinka paljon: leluja, pelejä, koruja, laukkuja, keittiötarvikkeita...
Jopa siitä, että parin kysymyksen jälkeen tulee vastaus "kiitos, mutta ette ole kyselymme kohderyhmää" saa parikymmentä pistettä. Pidemmistä kyselyistä noin kolmesataa pistettä. Aika nopeasti noilla kerää pisteitä ja siten lahjoja. Olemme tyytyväisiä.
Mistä nuo pisteet näkee?
Norstatin ja jokun RAMpanelin kyselyistä olen saanut noita pieniä palkintoja. RAMissa aloitin toisenkin tutkimusjutun, siellä voi olla useammankin tahon tutkimuksissa mukana, joku 5 varmaan oli raja. Sanomalehden kyselyistä olen saanut useamman kerran palkintoja, olen ollut siellä monta vuotta mukana, maikkarin kyselyihin en vielä ole kovin moneen ehtinyt vastaamaan. Noissa näyttää olevan hieman eri palkinnot ja eri pistemäärillä, vaikka sama tutkimustaho ne toteuttaakin. Tuonne Norstatiin liityin jonkin puhelinkyselyn kautta.