Onko kukaan ollut tai menossa: SUOMEN KÄDENTAIDOT -MESSUILLE

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja simpu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

simpu

Aktiivinen jäsen
08.07.2005
1 857
0
36
Millaista siellä mahtaa olla? Onko enemmän käsityö vai askartelupainotteinen? Kun käsityöt mua kiinnostaa ja tykkään tehdä tarpeeseen vaatetta ja vaippoja. Mutta mä kammoksun sellaista askartelun ilosta askertelua (siis sellaista aikuisten askartelua, jos sillä lopputuloksella ei ole mitään käyttöä ja jää nurkkiin krääsänä pyörimään) :ashamed: ymmärsiköhän kukaan...

Millaiset messut ne siis on ja kannattaakohan mennä? Mieli kyllä tekisi!

Noista Tampereen messuista en tiedä, mutta ymmärrän täysin mitä tarkotat noilla aikuisten askarteluilla. Joskus jotku tutut innostuvat askartelemaan ja sitten jakavat näitä taideteoksiaan kaikille ja pakkohan niitä on edes vähän aikaa pitää esillä... Tai ainakin silloin nostaa kaapista esille, kun tämän askartelun tekijä tulee kylään.

Kohta hyppään koneen äärestä bussiin ja meen sinne ruuhkaan mukaan. Tampereen messuthan ovat alan parhammistoa. Siellä on materiaaleja ja valmiita tuotteita myytävänä. Niistä materiaaleista minusta pystyy yleensä tekemään käsitöitä tai niitä "askarteluja"...

Joka vuosi käyn.

olen huomenna kans menossa.seura ei olisi pahitteeksi.lähden siis kädentaitajien bussilla,mutta mulla ittellä ei ole kaveria matkassa mukana.koskaan en ole ollut ja tosi kivaa mennä ihan yksin... :/

Yhteistyössä