Onko kukaan nähnyt missään tätä Reiman haalaria myynnissä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuisku77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tuisku77

Aktiivinen jäsen
16.01.2005
7 497
0
36
http://www.reima.fi/fi/mallisto/tanja/picture/

Rakastan lilaa ja tänään löysin lilat viime vuoden Vikingit (ihana kasva pursuaa nilkasta ulos ja pari ihanaa kukkaa somisteena) Cittarista 40?.

Tuo haalari sopisi täydellisesti (ainakin kuvan mukaan), mutta Porissa en oo missään nähnyt tuota kuosia :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Hei, jos asut Porissa niin käy Kankaanpään Reiman myymälässä. Sieltä löytyy taatusti!

Mieteinkin sinne lähteväni. Ennen en olekaan tuollaista mallia nähnyt Reimalta, jossa ei vyötäröä ja silti on isojakin kokoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Hei, jos asut Porissa niin käy Kankaanpään Reiman myymälässä. Sieltä löytyy taatusti!

Mieteinkin sinne lähteväni. Ennen en olekaan tuollaista mallia nähnyt Reimalta, jossa ei vyötäröä ja silti on isojakin kokoja.

Varaudu sitten siihen, että mukaan tarttuu varmasti muutakin vaatetta. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Hei, jos asut Porissa niin käy Kankaanpään Reiman myymälässä. Sieltä löytyy taatusti!

Mieteinkin sinne lähteväni. Ennen en olekaan tuollaista mallia nähnyt Reimalta, jossa ei vyötäröä ja silti on isojakin kokoja.

Varaudu sitten siihen, että mukaan tarttuu varmasti muutakin vaatetta. :)

Auts :D Oikeesti en tartteis ees tota, kun tytöllä on jo kaksi haalaria. :ashamed: Mutta aattelin myydä tuon toisen viime alesta ostamaani hankintahintaan asusteineen, jos vaan tuon ihanuuden jostain löydän :p
 
Nyt muuten kun oikein terästän muistiani, niin siinä Teljätorin Nicky&Nelly -lastenvaateliikkeessä (onko se edes Teljätori se kauppakeskus, josta pääsee kävelykadulta läpi Ratsulaan) oli ainakin noita hansikkaita eilen myynnissä. Tosi ihania olivat!
 
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Nyt muuten kun oikein terästän muistiani, niin siinä Teljätorin Nicky&Nelly -lastenvaateliikkeessä (onko se edes Teljätori se kauppakeskus, josta pääsee kävelykadulta läpi Ratsulaan) oli ainakin noita hansikkaita eilen myynnissä. Tosi ihania olivat!

Kiitos! Tuleekohan sinne taas kanta-asiakkaille ale kaikesta, olikohan se keväällä -20%...
 
tilaa johonkin lastenvaatekaupppaan sellanen!
mä tein niin viime vuonna kun tohon meiän paikalliseen lastenvaatekauppaan ei tullut niitä haalareita reimalta mitkä olisin ahlunnut niin ne tilas ne reimalta mulle!kätevää!!
toi on muuten ihana haalari!
mä tuon kans bongasin ja mietine ttä mahtuukohan viiem vuotinen sittenkään meiän neidille ;D!
 
Alkuperäinen kirjoittaja miiskuli:
tilaa johonkin lastenvaatekaupppaan sellanen!
mä tein niin viime vuonna kun tohon meiän paikalliseen lastenvaatekauppaan ei tullut niitä haalareita reimalta mitkä olisin ahlunnut niin ne tilas ne reimalta mulle!kätevää!!
toi on muuten ihana haalari!
mä tuon kans bongasin ja mietine ttä mahtuukohan viiem vuotinen sittenkään meiän neidille ;D!

Näinpä taidan tehdä =) Etsiskelen vielä netistäkin. keltaisella ketulla postarit vain 2?, joten ei ois paha. Mut haluamiani hanskoja ja pipoja siellä ei ollut :/

Tässä on nää kengät, jotka tänään ostin alesta:

http://kuvaton.com/k/2DV.jpg

Tätä oli Cittarissa: http://www.reima.fi/fi/mallisto/dione/

ja tää olis kans ihana, lilana tietysti =)

Toivottavasti miniteccejäkin olis lilana, kun niistäkin 0 koko on meille vielä hiukan reilu. Tyttö täyttää nyt 2vensi torstaina.
 
Mäkin ihastuin samoihin kenkiin, meidän tytöllä on reiman käytetty haalari, alaosa tummansininen ja yläosassa pinkkiä/lilaa, ei ihan samaa lilaa mutta sopii nätisti uusiin kenkiin. Nyt etsin vielä lilansävyistä pipoa, hanskat jo on.

Minkäkokoiset kengät muuten ostit? Olin ihmeissäni, kun tytön 22 kuomat on pari senttiä pienemmät kuin nuo 22 vikingit, olin varautunut ostamaan vähintään 23 kokoiset kengät jos ei jopa 24, mutta nuo vaikutti oikean kokoiselta. Toivottavasti eivät heti jää pieneksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tänään:
Mäkin ihastuin samoihin kenkiin, meidän tytöllä on reiman käytetty haalari, alaosa tummansininen ja yläosassa pinkkiä/lilaa, ei ihan samaa lilaa mutta sopii nätisti uusiin kenkiin. Nyt etsin vielä lilansävyistä pipoa, hanskat jo on.

Minkäkokoiset kengät muuten ostit? Olin ihmeissäni, kun tytön 22 kuomat on pari senttiä pienemmät kuin nuo 22 vikingit, olin varautunut ostamaan vähintään 23 kokoiset kengät jos ei jopa 24, mutta nuo vaikutti oikean kokoiselta. Toivottavasti eivät heti jää pieneksi.

Minkäs näköset oli poikien vastaavat kengät??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Työmyyrä:
Mun tytöllä on just tuo haalari. Ostettiin Anton&Ninasta, Kempeleestä. Hintaa oli 150 euroa. Ja ne vikingin kengätkin ostettiin citarista, ne lilat.. :)

Nyt kun katsoin tarkemmin kuvaa, niin hoksasin, että meillä tuossa haalarissa on vyötäröllä kuminauha. Ei siis ole vauvamallistosta..
 

Yhteistyössä