http://www.reima.fi/fi/mallisto/tanja/picture/
Rakastan lilaa ja tänään löysin lilat viime vuoden Vikingit (ihana kasva pursuaa nilkasta ulos ja pari ihanaa kukkaa somisteena) Cittarista 40?.
Tuo haalari sopisi täydellisesti (ainakin kuvan mukaan), mutta Porissa en oo missään nähnyt tuota kuosia :/
Rakastan lilaa ja tänään löysin lilat viime vuoden Vikingit (ihana kasva pursuaa nilkasta ulos ja pari ihanaa kukkaa somisteena) Cittarista 40?.
Tuo haalari sopisi täydellisesti (ainakin kuvan mukaan), mutta Porissa en oo missään nähnyt tuota kuosia :/