Onko kukaan nähnyt missään myynnissä keppihevosia???

Neetu
Minun Kepparitallini sivuilla olisi myytävä keppihevonen.Tietystihän En viitsisi Ruinata 2 postimerkkiä kosak itse asun Raahessa ja Olisi pitkä Matka jos asut oulussa esim..
'
Hevonen maksaa 2,00e eli on aika halpa.....

-Neetu
 
"Maaria"
Moi kaikki jotka ovat vailla kepparia! Alan tehdä keppareita myyntiin taas sitten talven aikaan kun saan ompelukoneen. Ja teen nettisivut josta löytää mun tekemiä kepruja. Myyn sitten niitä 20 eurolla kappale! hinta on asiallinen sillä olen aika hyvä tekemään niitä (; en ole vielä varma kuinka kauan kestää ennen kun pääsen myymään niitä ja sivujenkin tekemisessä kestää vielä. Kirjoitan tänne sivustoni nimen kun se on valmis! :)
 
"saara"
Hei Maaria, joulu lähestyy, täälläkin olisi yksi joka etsii keppihevosta tytölleen, että koetahan tehdä ne sivut :)
[QUOTE="Maaria";23491155]Moi kaikki jotka ovat vailla kepparia! Alan tehdä keppareita myyntiin taas sitten talven aikaan kun saan ompelukoneen. Ja teen nettisivut josta löytää mun tekemiä kepruja. Myyn sitten niitä 20 eurolla kappale! hinta on asiallinen sillä olen aika hyvä tekemään niitä (; en ole vielä varma kuinka kauan kestää ennen kun pääsen myymään niitä ja sivujenkin tekemisessä kestää vielä. Kirjoitan tänne sivustoni nimen kun se on valmis! :)[/QUOTE]
 
"sanni"
Hei.olen ostanut hevosen iisan tallilta se tekee paljon hevosia ne on vähän isompiä ja hienompia ja siellä saa toivoa itse värim harjan pituuden ja värin ja tuleeko sille kuvioita päähän ja että onko sillä suitset:))
 

Yhteistyössä