Onko kukaan myynyt hiuksiaan esim. kampaamoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Mitä muita paikkoja on, jotka voisivat olla kiinnostuneita pitkistä ja paksuista suomalaisista hiuksista (n. 50cm)?

Se joka on myynyt, kuinka paljon sait korvausta?

Olen pitkään ajatellut leikkauttaa pitkät hiukseni aivan lyhyiksi, mutta tänään tuli mieleeni olisiko joku kenties halukas maksamaan näistä hiuksistani! Kertokaa siis kokemuksianne!

Vuosia sitten minulta lyheni 45 cm. Oli ilmoitus lehdessä, että Kuokkasen peruukkiliike ostaa. En muista paljonko sain, mutta nuorelle neitoselle hyvä raha kumminkin.

Mä luulen ettei ne maksa mitään, kun sieltä ulkomailta tuodaan halpaa hiusta. Uhrattua, tai vaikka venäläistä,
"Next, Tatiana takes me to her home town of Kashin, another rural area, where we meet a 13-year-old girl, also called Tatiana, who has long hair which reaches her backside.
She tells us she wishes to sell her hair because she has been told she will be paid for it.
To my mind, it's a travesty - this girl's hair is gorgeous and she seems too young to really know for sure whether she's making the right decision.
Usually, this full head of luxurious hair would have cost just £20."

Read more: http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1036155/Why-Ill-wear-hair-extensions-pop-star-Jamelia.html#ixzz2HmdQdtVi
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook

Yhteistyössä