onko kukaan muu tiennyt lapsensa sukupuolen etukäteen, ilman ultria?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja etiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

etiäinen

Vieras
Tiesin molempien lapseni sukupuolen etukäteen, eikä meillä ollut ultrakuvausta, missä sukupuoli olisi näkynyt. Meillä oli vain ihan alussa ultra, missä ei vielä sukupuolta näkynyt. Siis oli vain sellainen tosi vahva tyttö- tai poikatunne.

Esikoista odottaessa olin täysin varma että se on tyttö, masuvauvan työnimikin oli eräs tytön nimi jo odotusaikana. Ja tyttöhän se sieltä tuli.
Toista lasta odottaessa olisin voinut laittaa pääni pantiksi että se on poika ja poikahan se oli. Ja odotusaikana oli jo vauvan työnimenä pojan nimi.

Täytyy sanoa, että olisin yllättynyt tosi paljon jos aavistukseni eivät olisi pitäneet paikkaansa, niin varma olin jostain syystä.

Juu, minä kans :wave: . Esikoisesta mulla oli myös vahva poikatunne, joten hyvin huoletta hankin poikamaisia vaatteita ja sinistä sävyä. Tuli poika. Sama tunne korostui toisella kertaa, vaikka muut olivatkin nyt selvästi tytön puolella - kuulema vatsan muoto oli niin paljon erilaisempi. Itse tiesin paremmin - poikahan sieltä.

Kolmannella kerralla mulla oli alussa hirveen vahva tunne pojasta mutta se muuttui puolivälissä raskautta...tuli semmonen epävarma olo, että josko sittenkin...Ja ihan aamulla, muutama tunti ennen synnytystä, mulle tuli vahva olo tytöstä. Ja tyttö tulikin :).

En ole tiennyt sukupuolta kun toiselta lapseltani. Mutta olen tiennyt ainakin 10 tuttavani odottavan lasta ennenkuin he tiesivät sitä itsekkään! Ainakin 5 näistä oli sellaisia tapauksia että en ollut nähnyt ko. ihmistä viikkoihin ja sitten vain yhtäkkiä tuli selvä "tunne" että he saavat vauvan. Sitten kun on kuullut odotusuutisen niin joillekkin olen sanonut että tiesin jo viikkoja sitten..

Muistan kuinka esikoista odottaessa olin ihan varma että saan tytön, näin uniakin että liikuin tyttövauvan kanssa tosin en tiennyt kenen tytöstä oli kyse.
Samaten kakkosen kohdalla olin varma tytöstä, mutta sitten teimme sormuksella "taikojammamme" ja mulle se sormus näytti aina vaan poikaa toisena, aloin jo sitten itekin uskoa tuohon sormukseen, olin vähällä laittaa kaikki vaaleanpunaiset vaatteet pois... Mutta sitten synnytyssalissa olinkin jo varma että tyttö tulee...

Alkuperäinen kirjoittaja etiäinen:
Tiesin molempien lapseni sukupuolen etukäteen, eikä meillä ollut ultrakuvausta, missä sukupuoli olisi näkynyt. Meillä oli vain ihan alussa ultra, missä ei vielä sukupuolta näkynyt. Siis oli vain sellainen tosi vahva tyttö- tai poikatunne.

Esikoista odottaessa olin täysin varma että se on tyttö, masuvauvan työnimikin oli eräs tytön nimi jo odotusaikana. Ja tyttöhän se sieltä tuli.
Toista lasta odottaessa olisin voinut laittaa pääni pantiksi että se on poika ja poikahan se oli. Ja odotusaikana oli jo vauvan työnimenä pojan nimi.

Täytyy sanoa, että olisin yllättynyt tosi paljon jos aavistukseni eivät olisi pitäneet paikkaansa, niin varma olin jostain syystä.

Mahdollisuus on 50/50 joten kyseessä vain helkutin hyvä arvaus.

Alkuperäinen kirjoittaja mitäs tuosta:
Alkuperäinen kirjoittaja etiäinen:

Mahdollisuus on 50/50 joten kyseessä vain helkutin hyvä arvaus.

No eipä se kyllä arvaus ollut, kun tuntui että ei ole mitään mahdollisuutta siihen, että vauva olisikin ollut eri sukupuolta mitä aavistelin. Olen kyllä nähnyt myös enneunia asioista, jotka ovat sittemmin tapahtuneetkin, olikohan nekin vaan arvauksia...

Yhteistyössä