Onko kukaan muu mennyt siihen halpaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuire
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tuire

Jäsen
25.10.2004
419
0
16
Siis siihen että maksaa soittokielto.fi:lle, etteivät puhelinkaupustelijat soittelisi?

Minä tyhmä maksoin 19,90 ja ei pitäis soitella . tää "jäsenyys" on voimassa 29,9 2010 asti ja ihan joka viikko joku soittaa ja kaupustelee jotakin.
Tässä kuussa olen pistänyt ihan paperille ylös, niin on tarjottu
Aku Ankkaa, lasten kirjakerhoa, meidänperhe lehteä, annaa, seuraa, koti-ja keittiö-lehteä ja seiskaa.

Kaiken lisäksi kun aina sanon että maksan tälläseen palveluun niin yksi soittaja mies tokaisi vaan että" en mä tiedä minne sä maksat, mutta mulla olis nyt tällänen hyvä tarjous..."

Nyt tuntuu että palaa pinna näitten kaupustelijoiden kanssa...

Mitäs maksat? Oikeesti, järkiki sanoo, ettei tollanen palvelu voi toimia sataprosenttisesti. Toi hintakin kuulostaa niin epäilyttävältä.. oikeen 90senttiä päälle.. Huh.

Mä siis ainoo tyhmä :kieh: No ei onneksi tullut tän kalliimmaksi tää moka. Harmittaa silti.

Miten se markkinointikielto laitetaan?

Salaista numeroa en oikeen voi laittaa kun meille joutuu soittelemaan niin monet ihmiset. (Harrastusten ja työn vuoksi)

Kuluttajansuojaan en ole vielä ottanut yhteyttä, enkä kyllä vielä sinne soittokieltoonkaan. Ajattelin ensin kysäistä toisten kokemuksia.

No ei se salainen numero tai markkinointikieltokaan ole ihan täydellinen suoja siihen etteivät kaupustelijat soita. Riittää ku messuilla, netissä, kaupassa tms. osallistuu johonkin kilpailuun ja siihen laittaa numeronsa, niin ko. firma luultavimmin käyttää sitä sitten.

Yhteistyössä