Onko kukaan miettinyt rintojen suurennusta imetyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A- kuppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

A- kuppi

Vieras
Itelläni on aina ollut a-kuppi ja olen rintoihini ihan tyytyväinen ollu, mut nyt vähän mietityttää mitä tapahtuu kun on imettänyt.. jääkö mitään jäljelle ja puolitosissani oon miettiny että pitääkö sitä suurennuttaa rintansa.. :D onko kukaan muu pohtinut tällasia? Tosissaan tai puolitosissaan?
On niin kiva kun on raskausaikana kuppikoko noussut yhdellä ja ei millään haluis palata takas entiseen..

Oon aina inhonnu silikoni tissejä en oo koskaan ollu ku sitä mieltä et omat on parhaat mut nyt kun on synnyttänyt ja imettänyt on oikeeti miettiny minkähän laista olis jos suurentais ei siis mikskään jumboiks vaan vähän.. mulla nyt on kaiken lisäks tosi huono itse tunto.. ennen b ja kasvo n dd-e niin voi kuvitella kuinka tuo iho kärsiny mut eihän mulla olis edes rahaa koskaa tehä mitää mun rinnoille saati sitten pokkaa =) täytyy hyväksyy ja ei sen puolen nyt on pikkukakkonenkin tulossa..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 15:08 äippä kirjoitti:
Juu, puolitosissaan oon miettinyt :) Imetyksen jälkeen rinnat pieneni beestä aaksi.. ja maan vetovoima vetää yhä enemmän puoleensa :o

Samoin..

Mutta tosissani minä olen miettinyt. Mies hieman vastustaa :whistle:
Sille kelpaa nämäkin, mulle ei B)

Mulla oli ennen ensimmäistä raskautta a-kuppi, imetysaikana parhaimmillaan (tai pahimmillaan, miten sen nyt ottaa) oli d. Imetin 1v 2kk ja samaan a-kuppiin palasin taas. :D
En ole ajatellut suurentaa. :)

mietin, joka päivä! en vaa varmaa ikänä uskaltas eikä ikänä ois varaakaan! ihan itteni takia haaveilen, ei tuo itsetunto/minäkuva oo kovi hyvällä mallilla..
mulla oli ennen c-kuppi, maidon ollessa runsaimmillaan ee:t oli pienet... nyt imetys jatkuu viel mut silti iltasin aina sellaset veltot rätin roikkuu... siis oikiesti nii yli venyneet, tyhjät nahka pussit (esikoisen imetyksen lopettamisen ja kuopuksen syntymän välillä vaa pari kk) haluaisin suurentaa tai etes kiinteyttää imetyksen jälkeen, mut tuskimpa silti... hyvin mahtuu b-kuppin liiveihin iltaisin rullaamaan nämä vetkulat.. :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 21:59 mina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 15:08 äippä kirjoitti:
Juu, puolitosissaan oon miettinyt :) Imetyksen jälkeen rinnat pieneni beestä aaksi.. ja maan vetovoima vetää yhä enemmän puoleensa :o

Samoin..

Mutta tosissani minä olen miettinyt. Mies hieman vastustaa :whistle:
Sille kelpaa nämäkin, mulle ei B)

Juu, eipä ole munkaan mies innoissaan edes ajatuksesta... :whistle:

Tasan ei käy näköjään onnen lahjat... =) täällä ois tavaraa teille tisseihin. musta välil tuntuu et nää mun tissit vaan paisuu ja venyy ja paisuu tän imettämisen ja raskauden vuoksi. Mä kyl kaipaan mun entisiä ihania pienempiä tissejä enkä haluis tällasia isoja meloneja :o Olkaa tyytyväisiä pienistä rinnoista. niist ei kuitenkaan oo haittaa *(kosmeettinen vain joillekin) vastoin ku isoista. Esim miettikää miltä tuntuu juosta ku vaan tissit hölskyy jne...

Ei pahalla, mutta niin se vain on. ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2006 klo 21:03 Angel kirjoitti:
Tasan ei käy näköjään onnen lahjat... =) täällä ois tavaraa teille tisseihin. musta välil tuntuu et nää mun tissit vaan paisuu ja venyy ja paisuu tän imettämisen ja raskauden vuoksi. Mä kyl kaipaan mun entisiä ihania pienempiä tissejä enkä haluis tällasia isoja meloneja :o Olkaa tyytyväisiä pienistä rinnoista. niist ei kuitenkaan oo haittaa *(kosmeettinen vain joillekin) vastoin ku isoista. Esim miettikää miltä tuntuu juosta ku vaan tissit hölskyy jne...

Ei pahalla, mutta niin se vain on. ;)

Sama täällä! Vaikka ei nää rinnat nyt niin isot ole, mut olisin tosi tyytyväinen jos joskus palautuisin siihen b-kuppiin. Miehen mielestä käteen sopiva olis paras.. ;) Olenkin harkinnut et menisin rintani pienentämään sit kun lapsiluku on täynnä ja imetykset imetetty! Toivon kyllä hartaasti et sit ihan itsestään kutistuisivat

Enole miettinyt suurentamista, mutta jotain ne tarvis. Kuppi koko on c, mutta kun nyt toista imetän niin maitoa täynnä ollessa d.
Imetyksen jälkeen ne tyhjenee jää vain tuollaiset tyhjät pussit :ashamed: . Ja vielä itsestä tuntuu että ne varmaan roikkuukin navassa kun tyhjenee.

Olen :ashamed: Etenkin kesällä. Mulla oli ennen raskauksia B-kuppi, C-kuppi imettäessä. Ja kun toisen lapsen imetys loppui aikoinaan niin hävisi rinnat kokonaan. Nyt siis A-kuppi. Tylsää. Rahaa ei ole silikoneihin, koska pitää olla rahaa myös uusintaleikkauksiin ja periaatteessa vastustan silikoneja. Vartalo näyttäisi vaan sopusuhtaisemmalta, jos olisi rinnat. Toki lapset ovat kaikki kaikessa, kuten muillekin, mutta on se vaan surkeeta ajatella bikinikesää. Ja kun rinnat ovat kaiketi niin pehmeätkin :whistle: Mutta ollaan onnellisia meidän saavutuksista eli lapsukaisista ;)

mulla on ollut aina suht normaali kokoiset rinnat mut nykypäivänä tuntuu et nää c kupin rinnatkin on liian pienet.. sit meijän äiti sairastu pari vuotta sitten syöpään ja ensin siltä leikattiin toinen rinta ja viime jouluna toinen rinta eli sillä ei oo nyt rintoja ollenkaan... ajatusmaailmani sai silloin kunnon kolauksen ja olen ollut siitä asti tosi tyytyväinen omaan rintoihini...

Joskus oon miettinyt. Mutta silti en vaihataisi näitä rusinapusseja mihinkään. =) Eihän naisten rinnat muutenkaan ole muutakuin imetystä varten, ei ne mun mielestä oo miehiä varten.. monet miehet kyllä on sitä mieltä et naisessa kaiken a ja o on rinnat. Mutta sen voin sanoa kaikille kanssasisarille että ollaan sellasia kuin ollaan ja onhan nuita liivejäkin joila voi itsetuntoa kohottaa. B) Aurinkoista vappua kaikille! B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2006 klo 12:57 Jossu kirjoitti:
Ei niille rinnoille välttämättä mitään ihmeitä tapahdu. Mä imetin 13 kk (täysimetystä 6 kk), mutta samassa b-kupissa ollaan.

niin mieki ekaa, ja rinnat palautu suht normaaliksi. mutta kolme raskautta ja pitkää imetystä ovat tehneet tehtävänsä. rinnat muuttuivat B-kupista E-kupiksi ja sitten tyhjäksi A-kupiksi. Ja A-kupilla aion ketkutella loppuun saakka. Mies tykkää, miksen siis minäkin. Ja paitaan saa täytettä muullakin kuin silikoneilla.

\
Ei niille rinnoille välttämättä mitään ihmeitä tapahdu. Mä imetin 13 kk (täysimetystä 6 kk), mutta samassa b-kupissa ollaan.
Niinpä. Ensimmäisen jälkeen ei mullakaan rinnoissa tapahtunu muutosta 8kk imetin. Mutta toisen jälkeen tapahtuikin sitten muuta :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2006 klo 21:52 tuulituisku kirjoitti:
\
Niinpä. Ensimmäisen jälkeen ei mullakaan rinnoissa tapahtunu muutosta 8kk imetin. Mutta toisen jälkeen tapahtuikin sitten muuta :whistle:

Niin no mut ei kai näinkään välttämättä. Mun äiti imettänyt kolme lasta eikä sen mielestä mitään ihmeitä tapahtunut. Mut jää nähtäväksi.

En ole hetkeäkään harkinnut. Olen onnellinen etteivät rinnat raskaus/imetysaikanakaan juuri suurentuneet. Tokihan nämä hieman rupesivat imetyksen loputtua roikkumaan, mutta hyvin vähän. Kuppikoko siis B/C, imettäessä C/D ja imetin 7 kk.

Mullakin B-kupin rinnat vähän veltostui kahden lapsen imetyksestä mutta uskokaa tai älkää sain niihin uutta eloa tilaamallani rintojen
hoitoaineella-Aphrodite bust perfection lotionilla.Rinnat eivät hirveästi kyllä kasvaneet vaikka niin luvattiin mutta kiinteityivät silmin nähden.Mieskin tykkää et ne on vielä niin hyvät
:p Aion kyllä käyttää seuraavankin imetyksen jälkeen!

Yhteistyössä