P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voihan räkä sentään! Vai semmonenkin nyt menossa. Kävin tiistaina Parkanossa ja sain tytölle reimatecin ensi talveksi 35 eurolla. Oisko nyt vielä edullisempia?!?
Tosin oman poikani kokoa ei parkanosta ainakaan löytynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voihan räkä sentään! Vai semmonenkin nyt menossa. Kävin tiistaina Parkanossa ja sain tytölle reimatecin ensi talveksi 35 eurolla. Oisko nyt vielä edullisempia?!?
Tosin oman poikani kokoa ei parkanosta ainakaan löytynyt.
tuskin olisit halvemmalla saanu ja ainahan ne on noiita hajakokoja ja tuotteet vaihtelee kumpaan paikkaan menee, ostin joskus parkanosta hyvän puvun ja aattelin ostaa käästä samanlaisen , eipä ollu, ei kuulunu niiden valikoimaan.. :|
Alkuperäinen kirjoittaja utelias vili:muakin alkoi kiinnostamaan. olisko jollain antaa tarkkaa osotetta tai neuvoa missäpäin on?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä kävin jo eilen ja todella hyviälöytöjä tein ja kävin Parkanossa!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä kävin jo eilen ja todella hyviälöytöjä tein ja kävin Parkanossa!