Onko kukaan mennyt kihloihin tänään? onko jonkun tuttu mennyt?

• Viestiketjun aloittaja Hannamaria
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
ku oisinki menny tänään kihloihin
thöhh *katkera tuhahdus*
Ehdithän sä vielä, laita itse toimeksi! :)
nå nee nå... me puhuttiin jo kihloihin menosta ennen jussia, mutta sit pääs tapahtumaan yhtä ja toista niin päätettiin sitten että ei kihlauduta ihan vielä...

mut tänään ois just hyvä päivä. en mä kehtaa mennä sellasta sille ehdottelemaan :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
thöhh *katkera tuhahdus*
laittaako ne muka jälkikäteen päiväykset sormuksiin?
kysytkö tosissasi?
eli sittenhän vois mennä kihloihin vaikka syyskuussa mut laitattaa sormuksiin päiväyksen 070707... ja joo jos ei oo ollu kihloissa tahi naimisissa ni ei oo kokemusta sormusasioista et anteeks että kysyin B)

ap
thöhh *katkera tuhahdus*
laittaako ne muka jälkikäteen päiväykset sormuksiin?
kysytkö tosissasi?
eli sittenhän vois mennä kihloihin vaikka syyskuussa mut laitattaa sormuksiin päiväyksen 070707... ja joo jos ei oo ollu kihloissa tahi naimisissa ni ei oo kokemusta sormusasioista et anteeks että kysyin B)
Jos mies kysyy naiselta tänään, että menetkö kanssani kihloihin, niin harvalla silloin on vielä sormusta hankittuna. naiset usein haluaa itse olla valitsemassa sormusta. jos kihlat on todellinen yllätys, ei sormuksen kokoakaan etukäteen voi kysyä! jos tänään kositaan, toki sormuksiin tulee tämä päivä, vaikka ne myöhemmin hankittaisiinkin!!!!!

pank
me mentiin eräänä juhannuksena kihloihin. Aamulla päätettiin että tänään on se päivä, ja mentiin kultasepänliikkeeseen ja parin tunnin päästä oli sormukset kaiverrettu, eli kyllä sen samalle päivälle saa, jos on liikkeet auki :)

Toivoliini
Me mentiin kihloihin 22.5.97. Sovittiin jo monta kuukautta etukäteen, että tuo on kihlapäivä, jos vielä yhdessä ollaan. Sormukset jäi ostamatta etukäteen ja sitten ei yhteistä aikaa oikein löytynyt, joten sormuskauppaan marssittiin vasta monta viikkoa myöhemmin. Ja kyllä ne sen päivämäärän kaiversi, vaikka oltiin jälkikäteen asialla :)

Yhteistyössä