Ehdithän sä vielä, laita itse toimeksi!Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:ku oisinki menny tänään kihloihin
thöhh *katkera tuhahdus*
laittaako ne muka jälkikäteen päiväykset sormuksiin?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ehdithän sä vielä, laita itse toimeksi!Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:ku oisinki menny tänään kihloihin
thöhh *katkera tuhahdus*
kysytkö tosissasi?Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:laittaako ne muka jälkikäteen päiväykset sormuksiin?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ehdithän sä vielä, laita itse toimeksi!Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:ku oisinki menny tänään kihloihin
thöhh *katkera tuhahdus*
nå nee nå... me puhuttiin jo kihloihin menosta ennen jussia, mutta sit pääs tapahtumaan yhtä ja toista niin päätettiin sitten että ei kihlauduta ihan vielä...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ehdithän sä vielä, laita itse toimeksi!Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:ku oisinki menny tänään kihloihin
thöhh *katkera tuhahdus*
eli sittenhän vois mennä kihloihin vaikka syyskuussa mut laitattaa sormuksiin päiväyksen 070707... ja joo jos ei oo ollu kihloissa tahi naimisissa ni ei oo kokemusta sormusasioista et anteeks että kysyin B)Alkuperäinen kirjoittaja ap:kysytkö tosissasi?Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:laittaako ne muka jälkikäteen päiväykset sormuksiin?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ehdithän sä vielä, laita itse toimeksi!Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:ku oisinki menny tänään kihloihin
thöhh *katkera tuhahdus*
Jos mies kysyy naiselta tänään, että menetkö kanssani kihloihin, niin harvalla silloin on vielä sormusta hankittuna. naiset usein haluaa itse olla valitsemassa sormusta. jos kihlat on todellinen yllätys, ei sormuksen kokoakaan etukäteen voi kysyä! jos tänään kositaan, toki sormuksiin tulee tämä päivä, vaikka ne myöhemmin hankittaisiinkin!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:eli sittenhän vois mennä kihloihin vaikka syyskuussa mut laitattaa sormuksiin päiväyksen 070707... ja joo jos ei oo ollu kihloissa tahi naimisissa ni ei oo kokemusta sormusasioista et anteeks että kysyin B)Alkuperäinen kirjoittaja ap:kysytkö tosissasi?Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:laittaako ne muka jälkikäteen päiväykset sormuksiin?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ehdithän sä vielä, laita itse toimeksi!Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:ku oisinki menny tänään kihloihin
thöhh *katkera tuhahdus*