Onko kukaan lopettanut kahvin juontia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kahvikissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kahvikissa

Vieras
Itse luulen, että minulla runsas kahvin juonti aiheuttaa vaivoja. Ennen join 4-6 kupillista päivässä. Nyt olen vähentänyt pariin kuppiin aamulla ja sydämen syke on laskenut huomattavasti =) Toivottavasti auttaa näihin sydämen muljahteluihin myös, joita mulla on.

Onko muita kahvin juonnin lopettaneita ja mitä vaikutuksia lopetuksella on ollu`?

Paljon. Muljahtelut loppu ja olen paljon pirteämpi. Eka kaksi viikkoa meni vävyssä ja vieroitusoireissa, mutta sen jälkeen olo ihan erillainen ja en koskaan enään aloita! Enemmään siitä on haittaa kun hyötyä.
Ei ole tärinöitäkään eikä heikotuksia enään.

Aikanaan join kamalasti kahvia, siis yli 10 mukia päivässä, ja kun lopetin oli 2vk kaameet vierotusoireet. Ois varmaan kannattanu porrastaa...

Nyt imetän lasta joka ei kestä yhtään kahvia, joten taas jouduin lopettamaan äkkiseltään. Nyt tosin en niin suuria määriä juonutkaan, joten seurauksia ei ollut kuin väsymys...

oon lopettanut kahdesti.
aloitin siis vakituisen kahvinjuonnin vasta kahen muksun synnytyksien jälkeen.

lopetin vähän yli vuosi sitten.
vaikutus: raskaana heti!

nyt aloitin taas 5kk sitten imetyksen loputtua, ja lopetin sen 3 viikkoo sitten kun tulin kipeäksi.. vieläkin hiukan kipeä ja tekis kyl taas mieli alottaa, mut toisaalta ei kun siitä taas pääsi eroon :)

Oon lopettanut. Join ennen paljon kahvia ja yhtäkkiä ei vaan enää maistunut hyvältä. Mutta mikään ei olossa muuttunut. Edelleen syön lääkkeitä vapinaan ja korkeaan pulssiin...

Yhden päivän ja yön oli pääkipeä mutta lähti pois kun mieheni hieroi päätäni ja jouduin turvautumaan myösyhteen särkylääkkeeseen. Itselläni oli sitä ongelmaa että maha ei oikein sietänyt kahvia ja toiseksi tulin raskaaksi joten halusin senkin takia jättää kahvin pois.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
JOuduin lopettamaan kun aloin odottaa.. tuo haisikin niin pahallle. Mutta heti sairaalasta kotiin päästyäni aloitin uudestaan! Ja hyvää on!

Minulle kävi samoin. Raskaana oksetti koko tökötti ja nyt se on taas niin ihanaa :)

Mä en ole koskaan ollut varsinaisesti "kiinni kahvissa" - olen juonut viisikin kuppia arkena, mutta viikonloppuna en välttämättä yhtään. Alkoi kuitenkin ahdistamaan se kahvinkittaus jokaisella tauolla töissä, että olen vähentänyt yhteen kuppiin ekalla kahvitunnilla. Muilla juon vettä tai tuoremehua ja syön hedelmiä. Toimii hyvin niin ja tuntuu ainakin, että eläisi terveellisemmin. ;) Mitään eroa en kuitenkaan tunne entiseen voinnissani.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
JOuduin lopettamaan kun aloin odottaa.. tuo haisikin niin pahallle. Mutta heti sairaalasta kotiin päästyäni aloitin uudestaan! Ja hyvää on!

Mullakin sama juttu. Muutaman kerran join koko raskausaikana kun en kehdannut kieltäytyä. Hyvin meni ilmankin. Synnytyssalissa kun bebis oli jo syntynyt ja iskä joi siinä kahvia vieressä niin jestas kun se tuoksui hyvälle silloin. Jos se maistuis aina yhtä hyvälle kun silloin tuoksui niin..
Nyt juon 1-3 kuppia tai paremminkin mukia päivässä.

Yhteistyössä