Onko kukaan liittynyt keventäjiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iiris
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä kuuluin joku vuosi sitten ja tykkäsin kyllä. helpompi systeemi se oli ku jollain kiloklubilla esim. jos ois enemmän tahdonvoimaa itellä, liittysin uudestaan.

Mä olis siinä jonku 3kk viime talvena.
Kyllähän se varmaan toimis josvaan on pitkää pinnaa kirjata ihan oikeesti kaiken...
Mulla vaan ei riittäny kärsivällisyys etsiä joka aamu leivän päälle sitä margariinia, sitä leipää, kinkkua, kurkkua ym.

Maksu suoritettiin verkkopankissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Minäpä:
Mä kuuluin joku vuosi sitten ja tykkäsin kyllä. helpompi systeemi se oli ku jollain kiloklubilla esim. jos ois enemmän tahdonvoimaa itellä, liittysin uudestaan.

Kiloklubissa joutuu oikeesti miettimään mistä ne päivän kalorit tulee. Siinä painotetaan mm. syödyn rasvan laatua, mikä on ihan mielettömän tärkeää. Samoin "pallot" alkavat piiputtaa jos syöt liikaa herkkuja. Keventäjissä rasvat ja hiilarit on kaikki samaa moskaa.

mie olin siinä kolme kuukautta ja minä en tykännyt.
olisi ollut helppo jos tosiaan olisi syönyt juuri ne ruuat mitä he ehdottivat. eli jos on kaikki ruokainen niin sopii hyvinkin.
itselleni on ollut parempi vaihtoehto painonvartioitten pisteiden lasku.
enkä muuten kuulu painonvartioihin. olen vain ostanut heiltä sen pistekirjan ja muutaman ruokaohje kirjan =)

Yhteistyössä