Onko kukaan laitattanut silikoneja?

vierailija
Olen laittanut. Laittamisen jälkeen ei kipuja tms, ollenkaan kuukauden verran pitää olla urheilu liiveissä. muuten ei mitään...ollut jo 3vuotta ja kaik hyvin.
Laitoin tallinnassa. Maksoi 3500?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Mä voisin laittaa vähän täytettä :ashamed: mut ei taida olla varaa, enkä tiiä sitte uskaltaisinko ees loppujen lopulta :D
Mä aattelin kerranki repästä ja tehdä jotain mitä todella haluan.
Mietin josko vaan keräis kaiken rohkeuden ja menisi ens kuussa synttäreiden kunniaksi kirurgin veitsen alle niin olisiko sitä jo heinäkuussa toipunut biitsi kuntoon :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Olen laittanut. Laittamisen jälkeen ei kipuja tms, ollenkaan kuukauden verran pitää olla urheilu liiveissä. muuten ei mitään...ollut jo 3vuotta ja kaik hyvin.
Laitoin tallinnassa. Maksoi 3500?
Kiitos vastauksesta :flower:
Oletko ollut tyytyväinen kaikin puolin?
 
odotellen
Olen ollut tyytyväinen. Biitsi kunnossa olet kyllä! Muistat vain että kuukausi ennen toimenpidettä ei saa olla tupakoinut tms.paheita tai lääkkeitä.

Lapsenkin olen tehnyt silikonien jälkeen...imetys sujui myös hyvin. Nyt kuitenkin vielä rinnat tallella..en laittanut alunperinkään ihan täysiä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
kuka nyt sellaisia isoja muovitissejä haluaa? :eek:
:wave:
Mutta haluan ihan vain sen kokoiset mitkä ollut parhaimpina päivinä ja mielellään anatomisesti muotoillut eikä pyöreät.
Anna mun nyt hyvillä mielin elää tätä ainoaa elämääni niinkuin parhaaksi näen ja joskus vaikka vähän pinnallisestikin=)
 
odotellen
Siis laiton takaisin vain sen minkäverran oli hävinnyt lasten myötä..enemmänkin olisi mahtunut..mutta ajattelin pitää täyteläiset mutta kuitenkin luonnollisen roikkuvat...ymmärrät varmaan mitä tarkoitan?
Jos vaikka joskus haluan ne pois..niin eipä ole nahka sitten niin paljoa venynyt..ja kapseloitumisen riskikin pienempi..kait?
 
mies
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
kuka nyt sellaisia isoja muovitissejä haluaa? :eek:
:wave:
Mutta haluan ihan vain sen kokoiset mitkä ollut parhaimpina päivinä ja mielellään anatomisesti muotoillut eikä pyöreät.
Anna mun nyt hyvillä mielin elää tätä ainoaa elämääni niinkuin parhaaksi näen ja joskus vaikka vähän pinnallisestikin=)
sulla taitaa olla huono itsetunto? mikset ole tyytyväinen siihen mitä luoja on sulle antanut? :eek:
 
vieras
tietenkin riippuu siitä miksi ne laittaa mutta harva nainen laittaa miehen tai itsetunto ongelman takia silikoneja. Ainakaan mun kohdalla ei ollut kysymys siitä. Olin omasta mielestä täydellinen ennen silikoneja kuten myös sen jälkeen. Halusin van parantaa luojan luomaa ja suuremmat rinnat vaikka pienetkin oli tosi kivat. Jopa leikkaava lääkäri sanoi et harvoin näkee niin täydellisen muotoisia rintoja ;)
 
storm
mie laitan kesällä, kohta on rahat kasassa. Sanokoot kuka tahansa mitä tahansa turhamaisuudestani mutta mieluummin kumitissi kuin riipputissi :D. Laitan tukholmassa sillä luotan ruotsalaisiin lääkäreihin enemmän kuin virolaisiin. maksamaan tulee konsultaatioineen ja matkoineen about 5000
 
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
kuka nyt sellaisia isoja muovitissejä haluaa? :eek:
:wave:
Mutta haluan ihan vain sen kokoiset mitkä ollut parhaimpina päivinä ja mielellään anatomisesti muotoillut eikä pyöreät.
Anna mun nyt hyvillä mielin elää tätä ainoaa elämääni niinkuin parhaaksi näen ja joskus vaikka vähän pinnallisestikin=)
mikset ole tyytyväinen siihen mitä luoja on sulle antanut? :eek:
Luoja, luonto, kirurgi...i dont care =)
Ymmärrän että tällainen itseensä panostaminen koetaan helposti hyvin pinnalliseksi asiaksi, sitähän se on toki mutta koitan kuitenkin elää nuoruuteni ja elämäni ihan täysillä(täysin rinnoin voisi jopa sanoa) enkä halua jäädä jossittelemaan ja myöhemmin miettiä mitä olisi voinut tehdä.
Pätee paljon muuhunkin kuin tähän asiaan.

Suht hyvä itsetunto minulla on, toki on päiviä kun peilikuva ei miellytä.
Tykkään kyllä panostaa ulkonäkööni, en voi kieltää pinnallisuuttani siinä asiassa. Muutoin olen ihan hyvä ja kiva ihminen, ehkäpä saan tämän synnin anteeksi.

Silikonit voi poistattaa ja jatkaa luomuna vaikka myöhemmin.
 
auryn
Suunnitelmissa ois laitattaa joku päivä... Ja ihan vaan koska nytkin käytän aikas topattuja liivejä, silikoneilla pääsisin näistä eroon. Turha siis puhua isoista muovitisseistä mulle...
Haavojen paranemisen lisäks pitää ottaa huomioon laskeutuminen, johon menee jonnin verran aikaa. Tähän hätään en muista kuinka kauan, mutta taitaa olla kuukausia ennemmin kuin viikkoja.
 
storm
Minulla oli konsultaatio suomessa rintamäellä mutta päätin etten hänelle mene leikkaukseen. ruotsissa en ole vielä konsultaatiossa ollut mutta menen kesäkuun alussa ja noin kolmen viikon päähän saa luultavasti ajan :).. kerron kyllä sitten miten meni, hei muuten tässä sivu jossa kohtalotovereita lisää ;) jotka ovat jo laittaneet silikonit, kuviakin on. http://silikoninaiset.multiply.com/ sinne pittää eka vain liittyä mutta minä ainakin olen saanut tosi paljon tietoa ja nähnyt hyviä lopputuloksia tuolla.
 
unikuu108
mä sain juuri joku aika sitten mieheltä luvan..mä en halua silikonia vaan sitä että se laitettava täyte olisi omaa rasvaa joka imetään vaikka sitten mahasta tai reisistä jne.. en mä muista mistä olen tuosta kuullut..
ja eikä tuo vielä ole ajankohtainen.. pari kolme vuotta nii sitten..
kun mäkin haluun vaan vähän täytettä raskauksien ja imetyksien runtelemille rinnoille,en mitään pamela anderssoneja.. vaan edes puolet kuppi B:stä silleen jotenkin terhakkana. eikä sellasta A kuppia joka rullaamalla täytetään nahalla..
 
storm
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
mä sain juuri joku aika sitten mieheltä luvan..mä en halua silikonia vaan sitä että se laitettava täyte olisi omaa rasvaa joka imetään vaikka sitten mahasta tai reisistä jne.. en mä muista mistä olen tuosta kuullut..
ja eikä tuo vielä ole ajankohtainen.. pari kolme vuotta nii sitten..
kun mäkin haluun vaan vähän täytettä raskauksien ja imetyksien runtelemille rinnoille,en mitään pamela anderssoneja.. vaan edes puolet kuppi B:stä silleen jotenkin terhakkana. eikä sellasta A kuppia joka rullaamalla täytetään nahalla..
olen kuullut myös tuosta mutta olen kuullut jostain että siinä saattaisi olla kuoliovaara kun rasvakudokseen ei mene sitten verisuonia ollenkaan. toisaalta jos vain vähän laittaa niin kai ne verisuonet sinnekin kasvavat.
 
mie
eikös silokonileikkauksen jälkeen mene tunto rinnoista pois, tai siis siitä ihosta + nänneistä. Tai siis ei varmaan kokonaan menen pois, mutta voi vaikuttaa siten että ei ole enää niin tuntoherkät. Minulle rinnat ovat niin erogeninen paikka, että en haluisi menettää yhtään tuntoaistia siitä kohdasta, ja siksi pelkään leikkaukseen menoa. Muuten kyllä ottaisin silikonit näiden AA-pussukoiden tilalle...
 
storm
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja storm:
Minulla oli konsultaatio suomessa rintamäellä .
Minkälaisen kustannusarvion Rintamäki heitti? Oliko joku erityinen syy mikset häntä valinnut leikkaamaan?
Hän sanoi että noin 6000. Päätin mennä ruotsiin siksi että siellä on kokeneempia ja parempia kirurgeja ja halvempi hintataso. Rintamäestäkään en ole kyllä mitään pahaa kuullut mutta tuo toinen tuntui paremmalta
 

Yhteistyössä