Onko kukaan laihduttanu niillä pussikeitöilla ja ateriankorvikkeilla?

  • Viestiketjun aloittaja Vieras22
  • Ensimmäinen viesti
Vieras22
Mitä niiden nimet oli? ja kannattaako niillä aloittaa laihdutu? Ja miten toimi jotka on niillä laihduttanu?
Mä ajattelin et voisin nyt pari viikkoa kokeilla kun pitäis mahtua entiseen mekkoon ja en oikeen tiedä miten tämän urakan aloittais. Olen selannu niin monta juttua läpi et ihan pää sekaisin.
 
kohtuus kaikessa
Siis miksi et laihduta normaalilla ruualla?
Ateria korvikkeissa ei ole mistään muusta kyse kun siitä että niissä ei ole mitään ylimääräistä.
Kaloreita niissäkin on ihan normaalisti. Ne kalorit vaan tulee ns. hyvistä jutuista.
Saman minkä sinä niillä kuvittelet saavasi saat kun syöt salaattia ja näkkäriä samaan ajan niin varmana tippuu paino.
 
...
kokeilin niitä 10 päivää. vaakatulos oli 1.6kg. olen lievästi sanottuna pettynyt! kidutusta oli mutta kyllä niihin tottui. paitsi ne "ruuat". hajukin saa mut voimaan pahoin.
 
"mä"
Minä ilmoittaudun 18 kg pudottaneena 14 viikon aikana vain ja ainostaan pussikeitoilla!!! Ja todellakin niissä on matala energiapitoisuus ja silti välttämättömät ravintoaineet. VLC dietiillä mikä koostuu annospusseista sain minä erittäin tehokkaan ja hyvän alun itselleni laihduttamiseen. Tavalisella ruualla ja pelkällä liikunnalla se ei minun tapauksessa ainakaan olisi onnistunut!!
 
"Anne"
Mitä lie starttipakettia kokeilin ja aivan kamalaa siis voi järkytys mitä sontaa.
Oli pastaa ja vanukasta joo, ja tolkuton mahakipu niitten jälkeen.
Päätin sitten syödä terveellisesti mutta vähän vähemmän. Mahakin voi paremmin ja todennäköisemmin pidän painoni alhaalla "dieetin" jälkeen.
 
"mä"
kokeilin niitä 10 päivää. vaakatulos oli 1.6kg. olen lievästi sanottuna pettynyt! kidutusta oli mutta kyllä niihin tottui. paitsi ne "ruuat". hajukin saa mut voimaan pahoin.
Mitä sitten kuvittelit???? 10kg viikossa vai??? Haha, jos paino nousee hitaasti syömällä niin ei se niin nopeasti laskekaan. Jos laskee nopeaan on se vain ja ainostaan nestehukkaa ihmisessä!!!!
 
"mä"
[QUOTE="Anne";23000791]Mitä lie starttipakettia kokeilin ja aivan kamalaa siis voi järkytys mitä sontaa.
Oli pastaa ja vanukasta joo, ja tolkuton mahakipu niitten jälkeen.
Päätin sitten syödä terveellisesti mutta vähän vähemmän. Mahakin voi paremmin ja todennäköisemmin pidän painoni alhaalla "dieetin" jälkeen.[/QUOTE]

Hmm... kokeilit ilmeisesti aivan väärää tuotetta....
 
...
[QUOTE="mä";23000793]Mitä sitten kuvittelit???? 10kg viikossa vai??? Haha, jos paino nousee hitaasti syömällä niin ei se niin nopeasti laskekaan. Jos laskee nopeaan on se vain ja ainostaan nestehukkaa ihmisessä!!!![/QUOTE]

no kyllä luulin että turvotusta olis lähteny myös. ;)
 
Mä olen nyt ollut Cambridge-kuurilla reilu 3 viikkoa. Pudotusta tähän mennessä 13.3kg. Ja tosiaan noissa on kyllä paljon vähemmän kaloreita kuin joku tuolla väitti. Mä saan päivässä n.400kaloria. Elimistö on ketoosissa ja syömättömyys on näin ollen ihan helppoa.
 
sanna vaan
Mä olen nyt ollut Cambridge-kuurilla reilu 3 viikkoa. Pudotusta tähän mennessä 13.3kg. Ja tosiaan noissa on kyllä paljon vähemmän kaloreita kuin joku tuolla väitti. Mä saan päivässä n.400kaloria. Elimistö on ketoosissa ja syömättömyys on näin ollen ihan helppoa.
vautsi, onnea!
onko monta ateriaa päivässä? mitä makuja? syötkö mitään kiinteää ja mitä kaikkea juot? :) ja paljon maksaa viikko?
 
vautsi, onnea!
onko monta ateriaa päivässä? mitä makuja? syötkö mitään kiinteää ja mitä kaikkea juot? :) ja paljon maksaa viikko?
3 ateriaa syön päivässä. Makuja on monia, mutta nopeasti ne omat suosikit ja inhokit löytyi, joten syön yleensä aamupäivällä puuron (omena/keneli), iltapäivällä juon pirtelön. Ehdoton suosikki on minttusuklaa, mutta myös mansikka, vanilija ja banaani menee. Illalla syön patukan. Mustaa kahvia juon n.3 kuppia päivässä ja lisäksi n.3 litraa vettä.
Nuo pirtelöt, puurot ja suolaiset keitot maksaa 59€/viikko. Patukat on vähän kalliimpia. Viimeksi ostin 15pussia ja 6 patukkaa ja maksoi yhteensä 62€.
 
Vieras22
Mä olen nyt ollut Cambridge-kuurilla reilu 3 viikkoa. Pudotusta tähän mennessä 13.3kg. Ja tosiaan noissa on kyllä paljon vähemmän kaloreita kuin joku tuolla väitti. Mä saan päivässä n.400kaloria. Elimistö on ketoosissa ja syömättömyys on näin ollen ihan helppoa.
Niin miten ajattelin tästä jatkaa kun lopetat keittojen syönnin?
Mä luulen että ihan noin vähällä kalorilla ei minulla onnistuis. Tai en usko et jaksan hoitaa sit lapset,koirat ja kodin.
Kiitos vastauksista.
 
"vieras"
No mä eka kans mietin et alanko jollekki ''kuurille''. Sitten kaikkea mahdollista lukeneena tulin siihen tulokseen ja järkiin et parasta tehdä ELÄMÄNTAPAMUUTOS. ;) Liikuntaa ja järekvää syömistä.
 
Kyllä olen. Minä ja mieheni olemme kumpikin nutrilet dietillä olleet ja tuloksia on tullut kummallekin. Syödä saa 5-6 päivässä, rasvatonta maitoa saa juoda, kahvia saa juoda, ja vettä paaaaljon! 1,5 viikossa mieheni paino putosi 6kg, joo osa nesteitä mutta ei kaikki. Minulla taas putosi 2kg, joka varmaan oli pelkkää nestettä ja minulla on ns. vähemmän pudotettavaa muutenkin.

Itse söin klo 9.00 suklaa pirtelön, klo 12 kanan makuisen nuudelikeiton, klo 15 suklaa pirtelön, klo 18 kasvisliemen ja klo 21 vielä suklaa pirtelön. Ensimmäisen viikon aikana oli ihan sikamainen nälkä mut kyllä se loppu viikosta alkoi helpottamaan kun joi esim. hiilihapollista kivennäisvettä.

Joillain siis toimii mutta ei kaikilla :)

Onnea laihdutukseen!
 
Niin miten ajattelin tästä jatkaa kun lopetat keittojen syönnin?
Mä luulen että ihan noin vähällä kalorilla ei minulla onnistuis. Tai en usko et jaksan hoitaa sit lapset,koirat ja kodin.
Kiitos vastauksista.
Ihan normaalilla ruualla, mutta oikein. Tämän ohjelman tarkoituskin on opetella syömään oikein, oikeanlaista ruokaa, oikeaan aikaan ja oikea määrä. Pusseja ei lopeteta kerta laakista vaan ohjelmassa on 6 eri tasoa, joissa jokaisessa lisätään ruuan määrää ja vähennetään pussien määrää. Tiedän vallan hyvin, että jos palaan entisiin syömätottumuksiin, niin joka ikinen kilo tulee takaisin, korkojen kera.

Ja mulla on myös täällä kodin lisäksi hoidettava kaksi pientä lasta (3v ja puoli vuotias vauva) ja itseasiassa mä jaksan nyt paljon paremmin hoitaa tän kaiken, kuin siinä hiilaripöhnässä. On tää ketoosi vaan kumma juttu. Ei oo nälkä, ei tee mieli mitään ja virtaa riittää vaikka naapurinkin äidille jakaa.
 

Yhteistyössä